Συζητήσεις - ELASTIKA GIA TOUS ELLINIKOUS DROMOUS???
Χρήστης: lina50
Θέμα: ELASTIKA GIA TOUS ELLINIKOUS DROMOUS???
Ημερομηνία: 04/04/11 14:34

poia einai ta kalitera elastika gia tous ellinikous dromous me vasi panta tis terasties lakouves pou iparxoun stous dromous tous kakoftiagmenous dromous kai me tis vroxes pou plimirizoun i dromi kai theleis fouskoto gia na pas stin douleia sou se diastasi 175/65R14 82T




Απάντηση από skatzoxirinos:

i lisi den eine ta lastixa gt meta thes k amortiser giafto skepsou kati se 4trapodo kmeta tha les exo k 4x4 k paei pantou k einai k kamrio


Απάντηση από GEORGIO_1925:

http://afoivoskopouloi.gr/wp-content/uploads/tractor-consumables_01.jpg


Απάντηση από PaRaMu8oMaNiA__4eVeR:

erpistries


Απάντηση από blackdevill:

yokohama gia emena.... eixa bigestone k michekin k mou skistikan sto plai logo oti exo sklira amortiser...

alla einai k akrivoutsika


Απάντηση από MR___PERFECT:

δεν μας λες τι μαρκα αυτοκινητο εχεις και μοντελο ! το αμαξι τι ειναι σπορ ?

για βοηθα και μας ! εγω παντως στο δικο μου εβαλα continental 3 sport αλλα εχω 16 αρες ζαντες ! και ειμαι ευχαριστημενος !


Απάντηση από KERKYRA20:

oti plironis perneis


Απάντηση από lina50:

ego leo na valo ta TOYO 350 na telionoume einai iaponika ara sigouria ston dromo kai epipleon einai poio fthina apo ta bridgestone den leo oti einai xalia ta bridgestone kai auta iaponika einai apla einai poio akriva


Απάντηση από dimos47ki7:

οκ τοτε, για να μην το κουραζουμε αλλο, αφου θες να βαλεις την ιδια διασταση, βαλε τα Β330 evo να τελειωνεις. εμεις σου ειπαμε τα θετικα. εσυ προσπαθεις να βρεις αρνητικα. η opel εβαλε 175 και το εκανε για λογους "οικονομιας κλιμακας" και οχι επειδη το 185/60/14 δεν ταιριαζει στο αμαξι σου. γλυτωσε μερικα ευρω απο καθε αμαξι...στα εκατονταδες χιλιαδες αμαξια που θα φτιαξει, το ποσο που γλυτωνει ειναι τεραστιο. αυτο ειναι η οικονομια κλιμακας

δεν χρειαζεται να εισαι ο makinnen για να κανεις κατι που θα βελτιωσει συνολικα την ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου σου. κοινη λογικη ειναι


Απάντηση από lina50:

re paidia ego oute trexo oute mpeno stis strofes san tomi makinen giati na valo poio megalo lastixo apla tipo elastikou thelo na alakso stin idia diastasi pou einai


Απάντηση από Alej30:

30 Δήμο??? Χαχαχαχα. Σωστός φίλε μου. δηλαδή ρε Λίνα αν είναι 30 πατάει σαν γάτα και αν είναι 82 σαν ελέφαντας????


Απάντηση από KERKYRA20:

lina an baleis ti zanta ayti pou mas eipes sto allo post einai

4X100 5,5X14 kai baleis lastixo 175 tha exeis fardia zanta kai lepto lastixo kai tha fenete san zanta podilatou

eno se ayti ti diastasi zantas bazeis 185 kai eisai ok meta

ego den asxoloume allo barethika zitises boithia kai sou eipame tosa atoma gia to 185

apo ekei kai pera bale oti thes akoma kai ti zanta pou mas edikses sto allo me lastixo 175 esy tha to metaniosis meta ayta

kaslo ksemperdema


Απάντηση από lina50:

dimos47ki7: gia na exei valei i opel autin tin diastasi sto autokinito diladi 175/65R14 82T kati tha kserei parapano den einai xazei an itan ola esti opos ta leme emeis giati tote den tin evale autin tin diastasi sto sigkekrimeno autokinito???? ego pou vrika to prospektous apo to sigkekrimeno autokinito pou exo vlepo oti foraei kai ali mia diastasi diladi 185/55R15 82H alla tin foraei stin ekdosi SPORT


Απάντηση από dimos47ki7:

Λινα, με 185 διασταση κερδιζεις σε κρατημα στην στροφη, σε φρεναρισμα, σε αισθηση του τιμονιου και χανεις ελαχιστα, αν οχι καθολου, σε καταναλωση.

τωρα τα περι ακριβειας κοντερ, ολα τα κοντερ ειναι απο κατασκευης ανακριβη. και νομικα πρεπει να δειχνουν παντα περισσοτερα απο τα πραγματικα. εξαλλου η ακριβεια του κοντερ επηρρεαζεται ακομα και απο την φθορα των ελαστικων. οταν ενα καινουριο λαστιχο εχει βαθος πελματος 8 χιλιοστα για παραδειγμα, και οταν φθαρει εχει 3 χιλιοστα, αυτο σημαινει 5+5=10 χιλιοστα μικροτερη διαμετρο στο τελος της ζωης του. ειναι το διπλασιο απο την διαφορα που εχουν τα 175 και τα 185, και εχει και το αναλογο αποτελεσμα στο κοντερ.

επισης το νουμερο 65 δεν σημαινει το "πως παταει το λαστιχο στο δρομο" οπως λες (τι ακριβως εννοεις???), αλλα σημαινει την αναλογια πλατους ελαστικου προς υψος προφιλ. δλδ αν εχεις πελμα 175 (σε χιλιοστα ειναι αυτο, δλδ 17,5 εκατοστα πλατος) τοτε το προφιλ του ελαστικου ειναι 175χ65%=113,75χιλιοστα, δλδ 11,37 εκατοστα, και αυτο επηρεαζει πολυ την αισθηση του τιμονιου που ανεφερα πιο πριν


Απάντηση από lina50:

KERKYRA20: kati akoma me tin diastasi pou mou protineis to mono kerdos pou tha exo einai na mpenei ligo kalitera to autokinito mou stis strofe logo oti einai ligo poio fadi to elastiko auta


Απάντηση από lina50:

KERKYRA20: akou epidi to exo psaksei ligo kai epidi den thelo na me piasoun kotso me ta lastixa otan tha pao na ta alakso tha sou po dio pragramtakia i diastasi pou foraei to autokinito mou einai 175/65R14 82T kai an tou valo 185/60R14 82 T tha exo apolia ena xiliometro ap oti leei to konter kai ase pou tha kaiei parapano an itan poio oikonomiko gia to autokinito kai poio kalo giati den to evaze kai i opel kai i diafores pou tha exo einai autes

Δεδομένα Διάμετρος

Αρχικό Μέγεθος 583.0999999999999 mm

Επιθυμητό Μέγεθος 577.5999999999999 mm

Μεταβολή -5.5 mm

Ποσοστιαία Μεταβολή -0.9522160664819923 mm

Σφάλμα Ταχυμέτρου Πραγματικά km/h

Με ένδειξη 50 χλμ./ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι: 50 km/h

Με ένδειξη 80 χλμ./ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι: 79 km/h

Με ένδειξη 100 χλμ./ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι: 99 km/h

Με ένδειξη 120 χλμ./ώρα η πραγματική ταχύτητα είναι: 119 km/h

kai ta noumera pou dixnoun ta elastika einai to 175 simenei to platos tou elastikou to 65 simeneis to pos pataei to elastiko sto dromo to R14 einai i diametros tis zantas to 82 simenei to to fortio pou dexete kai to T einai o dixtis taxititas tou elastikou auta ta liga etsi gia na min nomizete oti emeis i ginekes den kseroume tipota apo autokinita GATAKIA


Απάντηση από KERKYRA20:

lina asxeto

ta noumera ti ypodilonoun

175/65/R14-82T

GIA PES MOU

DEN KANO PNEYMA KAI OUTE TO PEZO POLYKSEROS APLA EPOIDI PARATIRISA KATI


Απάντηση από KERKYRA20:

rotisa enan filo mou mou eipe oti se autin tin sira einai kalo auto to elastiko ( B-330 EVO )

22. se ayto pou eipes se brisko se kati lathos

rotises filo sou kai sou eipe ayta pou sou eipes

emeis pou eimaste 5 atomai kai sou leme gia 185 lastixo kai gia turanza giati den mas pistebis?????

bebaia esy exeis ta leyta esy kaneis koumanto alla gia na bazeis ena thema kai na les thelo lastixa ara theleis kapoies apopsis sto sygkekrimeno thema

kai gia na min kourazoume to thema sou stelno to til mou se pm kai pigene bale ta lastixa pou sou eipa kai an deis kati xyrotera apo ayta pou sou eipa ella kai foreseta mou sto kefali afta


Απάντηση από KERKYRA20:

24 to protina se poio kato dimosieysi alla i filia mas apo edo den leei na to katalabi alla zitaei boithia

brigzestone turanza er300 185/60-r14

poio oikonomiko

ligo poio kontoutsiko

poio kala kratimata

poio stathera

poio oikonimika se benzini

kai alla polla

eimoun se boulkanizater kai ayta bazame me sigkrisi ti diki sou diastasi

i d9iki sou diastasi leme oti mporei na kanei 200 eyro paradigma

eno ayti pou leo tha to breis me 150 paradigma

apla einai poio kinisimo noumero to 185 para 175 ayta

filika


Απάντηση από dimos47ki7:

και το δικο μου απο το εργοστασιο εβγαινε με 175/65/14 οπως ακριβως το δικο σου.

μπορεις να πας μια διασταση πανω σε 185/60/14 που βγαινει το ER300. μονο ωφελη θα εχεις με αυτη την κινηση, και μπορει να ειναι και πιο φτηνα, μιας και 185/60/14 ειναι η πιο κοινη διασταση στην αγορα.

και το Β330 ειναι καλο παντως, διαλεγεις και παιρνεις


Απάντηση από lina50:

aaaaaaaaaaaaa kai gia na min ksexniomaste to elastiko bridgestone turanza ER300 pou mou protinete na valo den kanei kai me apodikseis giati i poio mikri diastasi pou vgenei einai 185/65 R15 88H kai an den pistevete gia rikste mia matia

http://www.bridgestone.ie/bfe/lineup-print/sizeavailability.jsp?pattrenname=Turanza ER300&sitestring=Bridgestone Europe&rq=com.vignette.ext.templating.util.RequestContext@10bffdf


Απάντηση από lina50:

ego kala to leo oti to bridgestone turanza ER300 einai gia poio megala autokinita megalou kivismou apo tin episimi selida tis bridgestone eida oti i sira ( B ) kanei gia to opel pou exo kai ego pou rotisa enan filo mou mou eipe oti se autin tin sira einai kalo auto to elastiko ( B-330 EVO )


Απάντηση από John_Bes1:

ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΔΙΟΔΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΑΡΕ ΚΑΝΑ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ


Απάντηση από Alej30:

έχω σπάσει 2 φορές ζάντα,την μια φορά σε συνδιασμό με αμορτισερ και λίγο άρπαγμα θόλου, και έχω αλλάξει 4 2άδες ελαστικών λόγο βυζουνιών.


Απάντηση από dimos47ki7:

θα μπορουσα να πω οτι αυτα που προτεινες ειναι καλυτερα για την Ελλαδα lol

λαθος μηνυμα διαβασα, το 14 εννοουσα :)


Απάντηση από Alej30:

χααχαχαχα. δεν πρότεινα εγώ το μισελεν. Εγώ πρότεινα ελαστικά για τρακτέρ. διότι μόνο αυτά δεν χαλάνε τόσο εύκολα στους ελληνικούς δρόμους.

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.traktorpool.gr/media/3835/1403835/1437827/Fendt-Vario-933-Profi-1437827.jpg%3Fheight%3D600%26width%3D800%26quality%3D80&imgrefurl=http://www.traktorpool.gr/details/Traktoren/Fendt-Vario-933-Profi/1403835&usg=__f-7NMTodmtmlMYz1Eo7kPidOE00=&h=600&w=450&sz=43&hl=el&start=15&sig2=wH_BJqWt63eqYtUWsMWpxA&zoom=1&tbnid=rNL8tYF_5Ko0sM:&tbnh=121&tbnw=91&ei=qaycTaNfiISFB5PepdMG&prev=/search%3Fq%3Dfendt%2B900/60%2BR38%26um%3D1%26hl%3Del%26biw%3D1024%26bih%3D548%26tbm%3Disch0%2C456&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=673&vpy=47&dur=721&hovh=259&hovw=194&tx=79&ty=136&oei=e6ycTaO-Msjk4gbQwuzxBg&page=2&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:15&biw=1024&bih=548


Απάντηση από dimos47ki7:

στο προτεινα 2 φορες :)

bridgestone turanza ER300. ειναι λαστιχο για νορμαλ αυτοκινητα, και νορμαλ οδηγηση. το φορουσα σε ενα 1600 με 90 αλογα, και ημουνα απολυτα ικανοποιημενος.

αλλο καλο ειναι το michelin energy saver που προτεινε ο alej30. στην ιδια κατηγορια, με παρομοια χαρακτηριστικα.


Απάντηση από lina50:

ta elastika pou mou protinete pistevo oti einai kalitera gia autokinita poio grigora apo to diko mou ego exoena corsa me 75hp kai einai autokinito polis pou den leei oxi kai se ena makrino taksidigi auto thelo elastika polis kai na einai kai ligo aksiopista sta taksidia alla ekei pou thelo na doso perisotero varos sto elastiko einai to frenarisma se stegno kai vregmeno odostroma mia kai to autokinito mou den exei ABS kai epidi den exo lefta gia petama me tetia oikonomiki krisi pou exoume prospatho na vro oso einai efikto ena elastiko pou na teriazei sto autokinito pou exo kai na mou prosferei oso einai dinaton kalo frenarisma


Απάντηση από Alej30:

900/60 R38


Απάντηση από ferrarif12008:

egw foraw ta michelin energy saver kai eimai polu euxaristhmenos.einai sthn diastash pou grafeis..oso gia tis lakoubes..mhn to psaxneis einai ena thema pou den prokeite na luthei


Απάντηση από dimos47ki7:

7 απο οσο γνωριζω το 720 εχει σταματησει να βγαινει εδω και 3-4 χρονια.

το 070 πραγματι εχω ακουσει καλα λογια. βεβαια απο την αλλη υπαρχουν τα pirelli p zero corsa, τα οποια ειναι κορυφαια σε αυτη την κατηγορια (semi-slick) οπως και τα michellin pilot cup. γιαυτο λεω οτι τα potenza γενικα ηταν παντα ενα κλικ κατω απο τους ανταγωνιστες.

φιλος μου με το 720 το ειχε ευχαριστηθει μονο στην αρχη, αλλα αργουσε πολυ να ζεσταθει...καμμια σχεση με το ER300 ειδικα για καθημερινη χρηση.

και on-topic, απο προσωπικη εμπειρια, er300 πολυ καλο για καθε μερα


Απάντηση από Lou_fn:

Lina ehw kai egw ena corsa 1.2 2009 modelo,prwtis topothetiseis forage continental ta opoia den mou ehoun dimiourgisei kanena provlhma kai ehoun kanei kai 50.000km. mesa sthn vdomada tha kanw thn prwti allagi kai tha valw pali ta idia.


Απάντηση από KERKYRA20:

brigzestone turanza er300 kai tha eisai super


Απάντηση από lina50:

paidia exo ena OPEL CORSA 1.2 75HP tou 2003 min mou lete elastika gia epidoseis kai agonistika gia mesa stin poli ta thelo poio poli kai na kano pou kai pou kanena taksidi kai na einai ligo kala sto frenarisma giati to pira xoris ABS metaxirismeno kai diastasi den thelo na alakso opos einai thelo na to afiso 175/65R14 82T


Απάντηση από Lou_fn:

Apo ta kalhtera pou eiha dokimasei sto parelthon kai eiha minei apolita euharistimeni htan ta pirelli rosso kai Bridgestone . Prosfata evala yia prwth fora continetal opou pros to paron ehoun diksei polu kali diagogh.

Ta heirotera yia mena ever ta Avon ZZ3.


Απάντηση από KERKYRA20:

Bridgestone Potenza s001

ksexasa kia ayto na souipo stin katigoria ypsilon epoidoseon


Απάντηση από KERKYRA20:

6. Bridgestone Potenza RE720

kai gia agonistika aytokinita i alios aytokinita ypsilon epoidoseon einai ayta

Bridgestone Potenza RE70

Bridgestone Potenza RE11

bgazoun to polh 12 me 14 xiliades xiliometra ta dyo sigkekrimena ellastika alla apo 0 xiliometra mexri kai 12 exeis ena agonistiko amaksi bentouza sto dromo argoun ligo na zestathoun alla etsi kai zestathoun den kouniese apo to dromo oute me ladia pou leei o logos

Bridgestone Turanza ER300

einai tromero lastixo gia mikromaisaia aytokinita mazi kai me to re 720

me sigkrisi to 720 einai poio malako lastixo kai zestenete grigora


Απάντηση από dimos47ki7:

kerkyra, για ποιο potenza μιλας? υπαρχουν πολλες παραλλαγες, και οι περισσοτερες ηταν αποτυχια συγκριτικα με τα αντιστοιχα continental, michelin, pirelli.

απο προσωπικη εμπειρια, και ειδικα σε τετοια διασταση, χιλιες φορες ενα turanza er300, που προσωπικα εμεινα πολυ ικανοποιημενος.

επισης χωρις να θελω να σε προσβαλλω προσωπικα, τους λαστιχαδες δεν τους εχω εμπιστευτει ΠΟΤΕ σε θεμα επιλογης ελαστικων. ο καθενας θα σου πλασαρει αυτο που εχει καλυτερη προμηθεια, ή αυτο που εχει στοκ και θελει να διωξει.

εχω δοκιμασει 2-3 τυχαια λαστιχαδικα οπου πηγα και το επαιξα στραβαδι τελειως...ο ενας μου προτεινε κατι λαστιχα 4ετιας, μου τα εδειχνε ποσο γυαλιστερα ηταν κι εγω κοιτουσα το DOT.

ο αλλος μου εδειχνε κατι κορεατικα με ωραιο σχεδιο, και μου ελεγε οτι ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια.

και ο τελευταιος (με μεγαλες ταμπελες michelin απ'εξω), οταν του ειπα οτι μου προτεινανε continental premium contact, σχεδον προσπαθησε να με πεισει οτι αν τα βαλω θα τρακαρω στην πρωτη στροφη, θα στραβωσουν οι ζαντες, θα πεσει η συμπιεση του μοτερ και δεν θα πιανω Λαμψη 92,3!!!!!!!!

ενω με το michelin...δεν θα υπαρχει προβλημα γιατι ειναι τα καλυτεροτερα


Απάντηση από KERKYRA20:

ksexasa stin diki sou diastasi sti thesi sou tha ebaza 185/60-r14

poio oikonomiko logo diastasis

ligo poio konto dld xiliosta

kai poio fardi dld oti aferesame sto ypsos to prosthesame se fardos

to exo balei se polla aytokinita akindina

ti aytokinito exeis??


Απάντηση από KERKYRA20:

eimoun se boulkanizater douleya 4 xronia

ta bringestone einai safos kalhtera apo olla ta alla se thema sklirotitas aksiopistias kai xiliometron kai pro panton lakoubes

na ksereis mono oti epoidi einai sklira lastixa kserenonte kai poio eykola alla ginonte kai san mpeto

den thelo na se tromakso alla sta aytokinita mou panta bazo brikgestone akoma kai sto jeepaki mou apla kana gialistiko den blapti alla se genikes grammes einai para polh kalo lastixo kai idika to

POTENZA

sinisto brigzestone prosopi ki mou apopsi


Απάντηση από loukia99:

Bridgestone για εμενα προσωπικα,εχει και αλλες μαρκες αλλα για διαφορους λογους "δεν αποδιδουνε τα μεγιστα"στην χωρα μας...


Απάντηση από wolfdale:

apo ta xeirotera pou exo dokimasei einai ta bridgestone.

to kalytero mexri stigmhs gia mena einai to continental kai meta to michellen


Απάντηση από giannhs__5118:

etsi opos to etheses...

mono erpistries kanoun....

pantos gia sxetika sklhro lastixo kai me apodosh se xiliometra

kai kalo kai sth broxh kserw einai ta brigestone.............



Επιστροφή

Η έκδοση αυτή του site είναι για χρήστες που δεν έχουν ενεργοποιημένη τη javascript. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες είναι περιορισμένη, για πλήρη πρόσβαση στο site ενεργοποιήστε τη javascript και κάντε refresh τη σελίδα.