Συζητήσεις - AΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΝΙSSAN GTR
Χρήστης: SNIZER79
Θέμα: AΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΝΙSSAN GTR
Ημερομηνία: 19/02/11 15:08

http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/nissan-gt-r.html

H EIKONA MIΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ




Απάντηση από Lou_fn:

Τες πα...Άκρη δεν βγαίνει και κακώς κάθεστε και τσακώνεστε, τα ποσοστά έτσι και αλλιώς αλλου πάνε :P

Εγώ πάντως είχα, έχω και θα έχω άριστες σχέσεις και με τις δυο πλευρές και τις απολαμβάνω όσο μπορώ περισσότερο :)


Απάντηση από dimos47ki7:

Lou οχι, δεν μιλαω για περιοδικα, μιλαω για εταιρειες οπως η Αγγλικη ΑΑ για παραδειγμα, και αντιστοιχες στην αμερικη και αλλου

αχ ρε alej, τελικα οχι μονο δεν ξερεις που το εχει η γιαγια, αλλα δεν ξερεις ουτε που ειναι η ιδια η γιαγια


Απάντηση από Alej30:

χαχαχαχαχα. ωραίος. Μάθε για τα λάδια και έλα μετά να μου πεις. ¨ελα παππού να σου πω που το έχει η γιαγιά...


Απάντηση από Lou_fn:

93.

dimos αν ακολουθούσα και πίστευα απόλυτα αυτα που γράφει ο ειδκός τύπος ειτε εδώ είτε έξω, τότε δεν θα έπρεπε να πιστεψω αυτα που έζησα αφενός με υπεραξιόπιστο (ιαπωνικό) που αναγκαστηκα να πουλήσω σε 6 μήνες από την αγορά του καινούργιο, αφετέρου δεν θα έπρεπε να πιστεψω πως τελικά δεν πήγα ούτε μια φορα συνεργειο μετα από δυο χρόνια συμβίωσης με επίσης ιαπωνικό ζημιάρικο κατα τας γραφας, το οποίο δεν είχε κάνει ούτε κίχ, παρότι και στην συντήρηση του δεν ήμαστε και ιδιατερα σχολαστικοί.


Απάντηση από dimos47ki7:

αρα και το πρωτο almera που στο βιβλιο γραφει 10-40 (και ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο μοτερ με του sunny, αλλα με ψεκασμο) θα πρεπει να καιει λαδια? ελα που ουτε αυτο καιει.

τωρα το τι σχεση εχει το συνθετικο λαδι με τα καμμενα λαδια...εκτος κι αν πιστευεις οτι οταν αγοραζεις ενα 100% συνθετικο προερχεται απο καμμενα λαδια.

αν το ορυκτελαιο ειχε μεγαλυτερη λιπαντικη ικανοτητα, ακομα ολοι ορυκτελαια θα βαζαμε...

το συνθετικο το χρησιμοποιουμε απλα επειδη εχει πολυ μεγαλυτερη αντοχη σε υψηλες θερμοκρασιες, και επειδη μπορει και εχει τοσο μεγαλο φασμα λειτουργιας. αν ξερεις τι σημαινουν τα νουμερα των λαδιων θα καταλαβεις τι εννοω

ειπα οτι δεν θα ασχολουμαι, αλλα καθε φορα πετας απο ενα μαργαριταρι...


Απάντηση από NISMO_1980:

dimo akouse ton na mathenis re?oi germanoi pano apo ola xaxaxaxax


Απάντηση από Alej30:

Δήμο? Για να μαθαίνεις ρε μάγκα μου. γνωρίζεις πολλους κινητήρες που δουλεύουν με 30W λάδι και το καίνε??? Τέτοιο λάδι φορούσανε τα BMW και Mercedes πριν 40 χρόνια. Τότε ούτε και αυτά καίγανε γραμμάριο. μετά μπήκανε στο 10W40. Που είναι ημισυνθετικά ή συνθετικά. Και δεν το καίνε επειδή δεν είχε μεγάλη ρευστότητα ούτε επειδή έχουν δήθεν μεγάλες ανοχες (χαχαχαχαχαχα). Αυτό γίνεται διότι τα συνθετικά λάδια είναι συνθετικά όπως λέει και το όνομά τους ενώ το 20W50 είναι ορυκτέλαιο. Δλδ το ένα έχει βάση το ορυκτό πετρέλαιο ενώ το άλλο συνήθως τα καμμένα λάδια. Και είναι λογικό ότι το ορυκτέλαιο έχει μεγαλύτερη λιπαντική ικανότητα. Αλλα΄τελικά είσαι πολύ επιφανειακός.


Απάντηση από NISMO_1980:

apolitos o filos mas!!ti na ton kanoume...


Απάντηση από Alej30:

τι λες καλέ! μόνο τα γιαπωνεζικα πάνε 400 000 χλμ. Διότι τα γερμανικά πάνε κοντά στο εκατομύριο.


Απάντηση από dimos47ki7:

συμφωνω Lou, παντου και παντα υπαρχουν τα καλα και τα κακα. το θεμα ειναι οτι περα απο εμπειριες προσωπικες που εχει ο καθενας, ολες οι ερευνες αξιοπιστιας που γινονται παγκοσμιως απο πολυ σοβαρες εταιρειες και οχι οπως εδω το Auto Τριτη, δειχνουν οτι στατιστικα τα ιαπωνικα αυτοκινητα εχουν καλυτερους δεικτες αξιοπιστιας σε σχεση με τα ευρωπαικα.

Alej οταν καταφερεις να μου δωσεις εστω και ενα στοιχειο για ολα αυτα που λες, να το συζητησουμε...μεχρι τωρα απλα ειρωνευεσαι...ειμαι μελος εδω πανω απο 5 χρονια, και εισαι ισως το πρωτο ατομο που εισαι τοσο απαλευτο και ΜΗ συζητησιμο...ας το ληξουμε εδω, δεν εχει νοημα να μιλαμε αφου οσο εγω μιλαω ομορφα, εσυ το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ειρωνευεσαι. δεν ξανασχολουμαι με αυτα που γραφεις, αν θες κανε κι εσυ το ιδιο με εμενα σε παρακαλω...


Απάντηση από Lou_fn:

83.

αναφερεις πως τα ιαπωνικά είναι αξιόπιστα κλπ και από δικιά σου εμπειρία και φίλων κλπ σε αντιθεση με όσους είχαν γερμανικά. Εδω θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, όχι ως προς την αξιοπιστία των ιαπωνικών αλλά προς την μη-αξιοπιστία των γερμανικών.

Εμείς έχουμε ως οικογένεια από το 1971 γερμανικό αυτοκίνητο, με τον κινητήρα της μάνας του που έχει κάνει τουλάχιστον 2εκ χλμ, εχει επισκευαστεί μια φορά χωρίς να γίνει ρεκτιφιέ στο μπλόκ, και κινείται ακόμα, και όπως πάντα με το γκάζι στο πάτωμα και συμμετεχει και σε εκδηλώσεις ιστορικών. Και υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα παραδείγματα. Ας μην έχουμε παρωπίδες.


Απάντηση από Alej30:

αυτό φίλε μου TFT είναι το καθαρό Drift


Απάντηση από Alej30:

σταματάω να μιλώ με άτομα που δεν το κατέχουν. Ευχαριστώ Δήμο για τις απαντήσεις σου. Μου απόδειξες πολλά. Καλή συνέχεια.


Απάντηση από TFT38:

μια καλησπερα εδω στα παιδια

που ολο τσακωνοντε παρτε και αυτο δωρο !!!!!!!!

http://youtu.be/CFV1sYhrG7g


Απάντηση από NISMO_1980:

an to mialo sou itan kinitiras tote sigoyra tha ekege pollaaaa ladia "mikre"...


Απάντηση από dimos47ki7:

δεν χρειαζεται να μαθω τιποτα, ειδικα απο ατομα που το μονο που ξερουν ειναι να το παιζουν εξυπνοι. ο κατασκευαστης προτεινει 20-50 ορυκτελαιο, και αυτο εβαζα. φτηνο και καταλληλο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

το να βαλω καποιο πιο λεπτορευστο (και πιο ακριβο) λαδι δεν θα ειχε κανενα νοημα. το πολυ πολυ να εκαιγε ελαχιστο λαδι λογω παλαιοτητας.


Απάντηση από Alej30:

όταν μάθεις απο λάδια τότε ξανασυζητάμε για το ποιος κινητήρας καίει λάδια και ποιος όχι.


Απάντηση από dimos47ki7:

ναι, στην αρχη καθε 5000 οπως ελεγε το βιβλιο, στη συνεχεια, οποτε μου ερχοτανε η αναλαμπη lol


Απάντηση από Alej30:

έχω Γερμανικό αυτοκίνητο με 500 000 και είναι όπως ακριβώς όταν βγήκε απο το εργοστάσιο. το ίδιο και με αυτοκίνητο γνωστού. Δήμο τι λάδια το βάζεις??? 20W50???


Απάντηση από dimos47ki7:

με την ιδια λογικη σου λεω κι εγω για τα χειροποιητα katana της ιαπωνιας που σε δοκιμη που εκαναν εκοβαν σφαιρα 7,62 στη μεση.

δεν ασχολουμαι με φορτηγα, ουτε με αρωτρα.

απο προσωπικη πειρα ξερω οτι nissan sunny με 310.000χλμ, 1600 κυβικα καρμπυρατερ, δεν καιει σταγονα λαδι, δεν απαιτει τιποτα περισσοτερο απο λαδι-φιλτρα-μπουζι, και συνεχιζει ακαθεκτο να γραφει 200-210 στο κοντερ με 6000σαλ χωρις να κανει κιχ. κι ολα αυτα με 90 αλογακια

αντιστοιχες ειναι οι εμπειριες φιλων και γνωστων μου απο ακομα παλαιοτερα ιαπωνικα μοτερ, σε αντιθεση με οσους εχουν γερμανικα.

ολες οι μηχανες μπορουν να δουλεψουν στους 160 βαθμους αν το ψυκτικο υγρο δεν περιεχει νερο, και εχει θερμοκρασια βρασμου μεγαλυτερη απο 160 βαθμους...κυκλοφορουν κατι τετοια υγρα στην αγορα για πολυ ειδικες χρησεις (αγωνες κλπ) αλλα ειναι και ακριβα


Απάντηση από NISMO_1980:

axaxaxaxaxaxa ayto simeni pos tha yparxi...sinexia.poli orea lipon!!!


Απάντηση από Alej30:

Φυσικά και μπορώ να στο αποδείξω. Να μιλήσουμε για τα κλειδιά??? Ξέρεις τι τεχνολογία έχει ένα καλό κλειδί??? Πές μου ποιες οι αξιόπιστες μάρκες κλειδιών της Ιαπωνίας. Να μιλήσουμε για σασί απο φορτηγά??? Ή για σταβάρια απο άροτρα??? Θέλεις να μιλήσουμε για εμβολοχιτώνια??? ποιες οι μάρκες απο την Ιαπωνία και ποιες απο Γερμανία. Πόσες χιλιάδες χλμ βγάζει μια γερμανική μηχανή απο BMW, Μercedes(MTU), MAN, Deutz, Stihl, και πόσες απο Τoyota, Nissan Kubota, KAwasaki, Honda και Isuzu. Εσύ γνωρίζεις μηχανή που να δουλέυει στους 160o C????


Απάντηση από dimos47ki7:

ειναι απλο...οσο εσυ δεν μπορεις να μου αποδειξεις οτι οι γερμανοι εχουν καλυτερα μεταλλα, αλλο τοσο δεν μπορω κι εγω. εκτος κι αν βαλουμε κανεναν χημικο μηχανικο να κατσει να κανει αναλυση τησ συστασης των μεταλλων lol


Απάντηση από Alej30:

όταν λέμε καλύτερα μέταλλα εννοούμε στην τελική τους μορφή.


Απάντηση από dimos47ki7:

δεν το ειπα ποτε αυτο, μη μου βαζεις λογια.

μια χαρα μεταλλα εχουν. αν και δεν αποκλειεται να προμηθευονται την πρωτη υλη απο τους ιδιους προμηθευτες πλεον. η κατεργασια ειναι που αλλαζει απο εταιρεια σε εταιρεια.


Απάντηση από Alej30:

φίλε Δήμο??? μην πιάνεστε απο την VW και την τουρκοισπανική Οπελ. Δλδ θέλεις να πεις ότι δεν έχουν μέταλλα οι Γερμανοί και έχουν οι Ιάπωνες???? Τα ακούσαμε και αυτό....


Απάντηση από dimos47ki7:

αλλο λεω εγω. μπορει το εργοστασιο στην Ιαπωνια να εχει τσεχοσλοβακικες η γερμανικες εργαλειομηχανες, δεν το γνωριζω.

σημασια εχει οτι οι ανοχες που εχουν ειναι πολυ μικροτερες σε σχεση με ανταγωνιστικα γερμανικα εργοστασια, τα οποια πιθανον να εχουν παλαιοτερου τυπου εργαλειομηχανες.

και στο κατω-κατω, εφοσον η vw για παραδειγμα ειχε το ιδιο πατωμα στα golf 2-3-4 με απλες εξελιξεις και βελτιωσεις, γιατι να μην εχει και τις ιδιες εργαλειομηχανες για αυτες τις εκδοσεις?


Απάντηση από Alej30:

απο τα μυαλό σας τα βγάζετε όλα. Η BMW δεν έχει ζάντες απο μαγνήσιο αλλά εξαρτήματα μέσα στον κινητήρα. Απο πότε οι Ιάπωνες έχουν καλύτερη μηχανουργική??? τα ακούσαμε και αυτό. Να στο πω και πολύ απλά??????? πήγανε σε έναν μηχανουργό και ΄ρώτησέ τον ποιος τόρνος μπορεί να σου βγάλει την μεγαλύτερη ακρίβεια. Η απάντησή θα είναι η Τσεχοσλάβακικοι και οι Γερμανικοί. Μετά έρχονται οι Εγγλέζικοι οι Πολωνέζικοι Αμερικάνικοι Ιαπωνικοί κ.α


Απάντηση από KALIOSTRO63:

μετα την αλφα ρομεο ειναι αυτο..........

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://theapeonline.com/wp-content/uploads/2011/04/Lexus-200H-Ct1.jpg&imgrefurl=http://theapeonline.com/%3Fp%3D3987&h=420&w=630&sz=67&tbnid=YbcwTn9olqa5NM:&tbnh=91&tbnw=137&prev=/search%3Fq%3Dlexus200%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=lexus200&hl=el&usg=__E9OMB8CSlNxXTKyPkqFSv9FVorg=&sa=X&ei=JEe9TabHEYPNhAf-kaC2BQ&sqi=2&ved=0CEcQ9QEwBw


Απάντηση από dimos47ki7:

χεχε οι αληθειες ενοχλουν μαλλον, και δεν αντιμετωπιζονται με ειρωνιες :)


Απάντηση από Alej30:

Βλέπω Δημούλη δίνεις ρεσιτάλ.... χαχαχαχαχα. χαχαχαχαχαχα.


Απάντηση από loukia_0003:

30 Καλησπερα,παρακολουθω τις απαντησεις σας που κατα καιρους δινεται.Αληθεια με ποιων τα κεφαλαια οικονομικως ομιλω,χτιστηκε η ιαπωνια;Παντου μα παντου ειναι το πειραματοζωο των Αμερικανων,δεν ειναι κατι νεο-τωρινο,ουτε εγω ανακαλυψα την Αμερικη...Και μην μου πειτε τωρα οτι και τα Αμερικανικα αυτοκινητα ειδικα τα μεγαλα πλην σχεδιασμου-ποιοτητας εσωτερικου υπολειπονται απο τα ευρωπαικα!Αληθει το tuv γερμανικο ειναι,πως το εξηγειτε ειδικα σε αυτοκινητα ανω των 11 ετων τα ταπεινα προελευσης πλεον ιαπωνιας ειναι στις πρωτες θεσεις και οχι μια μεγαλη mercedes-bmw-audi,κ.τ.λ.Επισης για ποιους-ον λογο δεν συμμετεχουνε τα Αμερικανικα οχηματα;

Παρα πολυ καλα τα γερμανικα,αλλα σε βλαβες,μετα ερχεται το κοστος και αξιοπιστια ειναι απαραδεκτα,ενω θα μπορουσανε να ειναι παρα πολυ καλυτερα.Δεν ομιλω για αυτους που εχουνε οχημα και κανουνε 1000χλμ το χρονο και καθε μερα 10 ωρες το πλενουνε,ομιλω για αυτος που χρησιμοποιουνε το οχημα τους,οσο μικρο,μεσαιο,μεγαλο και αν ειναι.


Απάντηση από dimos47ki7:

alej στο 43 εισαι πολυ λαθος...

οταν οι ιαπωνες εχουν εργαλειομηχανες για τα μοτερ στα απλα μοντελα τους με κατασκευαστικη ανοχη 1 δεκατο του χιλιοστου, οι γερμανικες εργαλειομηχανες εχουν 4πλασιες ανοχες...

μην λεμε οτι να'ναι. καλοι οι γερμανοι στην "απτη ποιοτητα" οπως λενε και οι ειδικοι, αλλα σε μηχανουργικα θεματα, και ειδικα σε πιο καθημερινα μοντελα ειναι πολυ πισω σε κατεργασιες μεταλλου.

βεβαια τα μοντελα που συζηταμε εδω δεν ειναι ακριβως καθημερινα, οποτε οι κατεργασιες ειναι διαφορετικες με χειροποιητες κατασκευες κλπ.

οσο για το μαγνησιο που ανεφερες, να αναφερω απλα οτι σαν υλικο ειναι ακρως ευαισθητο στην διαβρωση, γιαυτο και δεν υπαρχουν ζαντες μαγνησιου εκτος F1. ακομα και η Veyron SS που φοραει μαγνησιου ζαντες, χρειαζονται αλλαγη καθε 5 σετ ελαστικων με κοστος 50.000.

οι ιαπωνες τελος εχουν τουρμπινες απο την δεκαετια του 80, απο τοτε που τα λεγομενα Κ-cars ηταν τα πρωτα που εφαρμοσαν το downsizing που ευαγγελιζoνται οι Γερμανοι. τοτε που ειχαν 660 κυβικα μοτερ με τουρμπο για να ξεπερνουν τον σκοπελο της φορολογιας.

τοτε που η nissan εβγαλε και το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με turbo-compressor (micra), 2 δεκαετιες πριν το "εφευρει" η vw και το πλασαρει σαν επανασταση.

και εχουν 4κινηση απο τοτε που ξεκινησαν τα πρωτα skyline R32 να κυκλοφορουν, και τοτε που παιρνανε σερι πρωταθληματα στο WRC (toyota,mitsubishi,subaru)

απο τοτε που τα landcruiser της δεκετιας του 70 θεωρουνταν τα μοναδικα οχηματα που μπορουσαν να διανυσουν ερημους (εκτος απο τις καμηλες) χαρη στην παροιμιωδη αξιοπιστια και αντοχη τους, και ηταν τα μοναδικα που ειχαν οι κατοικοι περιοχων με ερημους


Απάντηση από Alej30:

ε όχι ρε πούστη!!!! Αυτοί οι Ιάπωνες ξερουν απο τουρμπίνες, για αυτό και αγοράζουν απο την Γερμανία και απο την Αμερική.


Απάντηση από NISMO_1980:

eseis yposthrizete oti oi germanoi k oloi oi kataskeyastes ektws iapwnias exoun xasei ton ypno tous.

an enois gia emena.den thimame na milisa pote gia allous pera apo tous nazi!!!


Απάντηση από giannis1304:

opote palikaria to mono pou menei etsi opws ta perigrafete einai na xeperasei to gtr tis 911 se pwlhseis.

as sobareytoume ligo!

ola krinonte ek tou apotelesmatos k ola einai metrishma...

k ayto den allazei.

eseis yposthrizete oti oi germanoi k oloi oi kataskeyastes ektws iapwnias exoun xasei ton ypno tous. kala...! kai meta hr8e o erwtas k oi melises.

alh8eia analogika, pagkosmiws posa gtr pwlounte enanti twn antagwnistwn tou? an to gnwrizei kapoios as to anevasei na mas fygei k h perirgeia re gmt


Απάντηση από NISMO_1980:

χαχαχαχα. Απο πότε οι Ιάπωνες έχουν τουρμπίνες? και 4κίνηση?

e meta apo ayto pou diavasa einai perita polla....e re plakes edo mesa!!!


Απάντηση από Alej30:

χαχαχαχα. Απο πότε οι Ιάπωνες έχουν τουρμπίνες? και 4κίνηση?


Απάντηση από bonamin:

Τι να κάνει ρε Nismo? Τι να κάνει?

Απλά θα τους σκίσει τα ποπουδάκια... ΞΑΝΑ...

3 είναι τα αυτοκίνητα:

Skyline GT-R

Lexus LFA

και προσεχώς Honda NSX

Τι Ευρώπη και τι αμερική και τι NuR και τί σκατά...

Θα πάει η τουρμπίνα, η πολυστροφία και η τετρακίνηση σε άλλο τόπο....


Απάντηση από NISMO_1980:

200 kila varitero to gtr kai omos katorthose to 2008 na kani tous nazi na xasoun ton upno tous mesa sto idio tous to spitaki(vlepe xronous nurbugring vs porsche 911).gia na doyme.to 2011 ti tha kani giati sikosan kefali ta germanakia...


Απάντηση από Alej30:

Σαν γκάζι ήταν κουράδα, σαν εμφάνιση ήταν ένα πλοίο.


Απάντηση από bonamin:

Πρώτον, να πω πως δεν διάβασα πάνω απο 5 απαντήσεις οπότε δεν ξέρω τι είπατε μεταξύ σας...

Δεύτερον, η σελίδα τα περιγράφει μια χαρά και τονίζει πως το αμάξι δεν είναι απαραίτητα εργοστασιακό....

Τρίτον, ποιος μου λέει εμένα ρε παιδιά οτι δεν βίδωσαν μερικοί παλαβοί 2 Garret σαν καρπούζια πάνω, και νόμισαν πως θα κάνουν δουλειά...

Με πορδές δεν βάφονται αυγά...

Είμαι σίγουρος πως ένα απλό GT-R δεν φτάνει ποτέ σε αυτή την κατάσταση.


Απάντηση από iliaslio:

se pathma den htan kai oti kalhtero (polu zempekia)alla se emfanish kai gazia gia modelo tou 91 htan arketa kalo .kai eixe kai merika psagmena pragmatakia ston eksoplismo tou .ase to megalhtero vasano ,lasthxa eidikh paraggelia kai ena saki xrhma. gia venzinh den lew htan fthinh twte :)


Απάντηση από Alej30:

τι εννοεις ήταν πολύ μπροστά??? Σε πάτημα ή σε γκάζι ή σε ομορφιά???


Απάντηση από iliaslio:

gia thn epoxh tou htan polu mprosta(1991). gia twra nai einai , xali mayro


Απάντηση από Alej30:

ναι βρε, την τετράγωνη κουράδα. είχα και εγώ ένα τέτοιο μπορντώ με γερμανικές πινακίδες και το παράτησα στην Σκύδρα. Αποτυχία στο μεγαλείο της.


Απάντηση από iliaslio:

alex ..gia thn akrivia eixa ena iaponiko gia kanena 3 mhno daniko apo filo(germanikes pinakides) alla isws na mhn to ksereis ,,ena palio toyota supra to modelo tou 91 (to palio)


Απάντηση από Alej30:

πάρε και μετά μίλα και για τα 2


Απάντηση από iliaslio:

h aksiopistia ton iaponon einai mithikh opws htan ton germanon dekaeties 80-90 twra emeinan monoi oi iapones .apla oi germanoi edwsan ligo parapano prosoxh sta ilika tou eswterikou tou aytokinhtou (staxth sta matia) .exoun xasei polu se aksiopistia me pio palia .kserw toyota me 780.000 km pou den kaiei oute stagona ladi kai nissan agrotiko pou exei metaferei tonous kai den exei kanei kix.antitheta kserw pollous filous pou vlastimane thn wra kai thn stigmh pou epeleksan germania ...(egw den eixa pote germaniko h iapwniko aytokinhto gallia italia paizw mono kai eimai polu ikanopoihmenos )


Απάντηση από iraklakias_jana:

οκ οκ



Επιστροφή

Η έκδοση αυτή του site είναι για χρήστες που δεν έχουν ενεργοποιημένη τη javascript. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες είναι περιορισμένη, για πλήρη πρόσβαση στο site ενεργοποιήστε τη javascript και κάντε refresh τη σελίδα.