Συζητήσεις - new NAVARA
Χρήστης: V_asilis
Θέμα: new NAVARA
Ημερομηνία: 22/09/10 20:16

ποια η γνωμη σας?

V6 κινητηρας με 3.000 κυβικα και 230 ιππους.

αρχικα τιμη 47.000

συγκρινετε με κανενα?




Απάντηση από Birmingham1:

Ε ρε πώς έχουμε γίνει. Να μιλάμε για αγροτικά και να συγκρίνουμε ποιό είναι το πιό γρήγορο. Πάρτε άλογα, πολλά άλογα, όσα πιο πολλά τόσο πιο καλά.


Απάντηση από V_asilis:

Μπραβο 48. καλα χιλιομετρα


Απάντηση από iaVis:

Προς lakedemon1

Καλοτάξιδο αγαπητέ φίλε.

Εϊμαι βέβαιος ότι θα μείνεις απολύτως ευχαριστημένος !!!

http://www.youtube.com/watch?v=2EaE0_gQLw0

Καλές γιορτές !


Απάντηση από lakedemon1:

iavis , αυριο κιολας τrεχω στη τραπεζα να παρω δανειο για να το αποκτησω !!! πως ειναι δυνατον να αφησω τετοια ευκαιρια να παει χαμενη ??? .. :-/


Απάντηση από giannis1304:

kala entaxei h nissan den einai k land rover, mhn trelathoume twra.oles oi markes exoun antistoixa event epideikniontas tis dynatothtes tous.

to monadiko video pou den eida sto topik, einai ekeino me to navara pou skaei sto lako me thn koilia k leei oti einai video apo pelates. oi gnwstes to blepoun k to apofeygoun, oi ypoloipoi to thewroun 8etiko k sin gia thn epilogh tous.


Απάντηση από iaVis:

Προς lakedemon1

Χαλάρωσε και θαύμασε ομορφιά και χάρη !

http://www.youtube.com/watch?v=xiX47a3CPmM&feature=related


Απάντηση από lakedemon1:

..............Τα λόγια περιττεύουν θαρρώ,

ας μιλήσει το βίντεο του μισού λεπτού...

;-))))

http://www.youtube.com/watch?v=FbCfSv-2Tys&feature=related


Απάντηση από iaVis:

Τα λόγια περιττεύουν θαρρώ,

ας μιλήσει το βίντεο του μισού λεπτού...

http://www.youtube.com/watch?v=Yo89E7GoLW8&feature=related


Απάντηση από loukia_0003:

Τοyota σαφως αξιοπιστο απο nissan και το isuzu επισης...


Απάντηση από V_asilis:

καλα πιστευετε οτι το ΤΟΥΟΤΑ ή το ΦΟΡΝΤ που γραφει ο φιλος στην 41

ειναι πιο αξιοπιστο απο την ΝΙΣΣΑΝ?

αφου μιλαμε για αξιοπιστια, ας μιλησουμε


Απάντηση από peisistratos69:

Καλημέρα σας

Θα ήθελα να πω και εγώ την γνώμη μου.

Ο πατέρας μου αγόρασε το 1990 ενα Ford Courier μονοκάμπινο με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, 1.600 κ.ε. βενζινοκίνητο.

Το οφέλιμο βάρος είναι 1000+ κάτι ψιλά κιλά.

Η τιμή αγοράς του τότε ήταν 1.300.000 δρχ περίπου καινούριο.

Δεν το αγόρασε για να κάνει βόλτες, αλλά για να το βάλει στην δουλειά.

Ταξίδια έχει κάνει λίγα, σήμερα έχει περίπου 200.000 χλμ τα περισσότερα από αυτά τα έχει κάνει σε χωματόδρομους και βουνά. Το έχουμε φορτώσει πάρα πολλές φορές με φορτίο που ξεπέρνουσε τα 1.500 κιλά και κάποιες φορές με αυτό το φορτίο το είχαμε οδηγήσει μέσα σε ορείνο χωράφι με πέτρες...

Η ακριβότερη επισκευή που του κάναμε ήταν η αλλαγή του συμπλέκτη μία φορά που είναι φυσιολογική φθορά.

Δεν ξέρω πόσα άλογα έχει αλλά σίγουρα είναι πολύ λιγότερα από 100, στον δρόμο δεν μπορείς να κάνεις προσπεράσεις ούτε να πηγαίνεις σαν τον τρελό.

Το όνομα που το συνοδεύει σε όλη του την ζωή είναι ο "αγρότης" και το κέρδισε με την αξία του !!!!

Τώρα σας βλέπω να μιλάτε για 4x4, 2.000 c.c. τουλάχιστον, turbodiesel και με οφέλιμο φορτίο κάτω του τόνου και τα υποστηρίζεται κιόλας !!!!!

Να πηδηχτώ από το παράθυρο μου έρχεται !!!!

Αν κάποιος θέλει ένα αυτοκίνητο για την δουλειά του και μόνο δεν είναι ανάγκη να σκάσει 47.000 ευρω, μπορεί να πάρει κάτι πολύ πιο οικονομικό.

Αν πάλι θέλει να πουλήσει μούρη στις χωριατοπούλες μπορεί να πάρει μία 2θέσια Porsche ή ένα Cayenne αν καίγεται για 4x4 που μεταχειρισμένο έχει τα μισά λεφτά, θα έχει πολύ μεγαλύτερη επιτυχία !!!

Για να επιστρέψω στην "ψηφοφορία" εγώ θα έπαιρνα Hilux αν το ήθελα για σκληρή δουλειά και αν επιμένεις να πάρεις Nissan υπάρχει το Pick Up. To Navara είναι για να πουλάς μούρη, εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί το θέλεις!!!!


Απάντηση από zx_nikos:

hilux φιλε...


Απάντηση από DjRiCo:

me ayta ta xrhmata perneis kai palia gkarsoniera!na me ti sygkrinete


Απάντηση από kriaraki23:

NAI ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΑΠΑΤΣΙ !!


Απάντηση από V_asilis:

με μπερδεψατε

τελικα ποια η γνωμη σας

ειναι το καλυτερο όλων το ΝΑΒΑΡΑ ναι ή όχι?


Απάντηση από giannis1304:

akou na ma8aineis 34. giati to mono pou kaneis einai na aposti8izeis oti grafei h selida ths vw 'h opoiadhpote allh selida diavases gia to amarok!

katarxin h eyropaleta pou mou grafeis ...mathe oti exei diastaseis 1.20 x 0,80!!!!!!!!!!!panta etsi htan! kai oi diastaseis ths koinhs paletas, opws onomazetai, einai 1,00m x 1,20m!!! syberasma h eyrwpaleta xwraei se opoiodhpote pick up. koinws mlkies grafei h selida sou. an den xwraei sto "etsi" dokimase na to valeis sto "alliws". optikopoihse to ligo k tha katalaveis ti ennow. an theleis mporw na sou grapsw k to platos anamesa stous 8olous gia to ka8e pick up ths agoras.

ayto pou les gia sklhrh xrhsh na epilexw ayto me to megalo ofelimo, sunepagetai re palikari mou oti tha paw se pio akrivh ekdosh. poia h logikh. tha dw oti einai akrivotero k tha epilexw kapoio allo.les kai den exei alles pio kataxiwmenes epiloges h agora. tha sou erthei esena pwlhtara o pelaths kai tha tou peis oti gia na kalypsei tis anagkes tou tha prepei na valei pio va8ia to xeri tou sthn tseph. re exeis katalavei oti sthn xwra pou zoume ayta ta aytokinhta den vgainoun IX. oi agrotes k oi epaggelmaties dinoun idiaiterh emfash sto ofelimo. kai h pleiopshfia psaxei to oikonomiko, eite exei na kanei me ta kaysima, eite me ton vasiko exoplismo.

=======================================================

xeka8arizw kai pali oti ta parakatw stoixeia anferontai sta diplokabina!

ta stoixeia me ta varh einai poly prosfata, peripoy 5mhnwn k 1000% alh8ina.

Montelo ofelimo elktikh ikanothta me frena k xwris frena

ranger 2.5 143hp 1140 750/3000

hilux 2.5 144hp 955 750/2250

navara 171hp 744-785 750/3000

L200 178hp 845-960 750/2700

D-max 1055 750/3000

=============================================================

to navara vgainei mono diplokabino kai miamisi kabina. to monokabino einaio to prohgoumeno montelo pou prosfata to eisagane xana sthn ellada gia na kalypsoune to keno sthn gama tous.

============================================================

sthn ellada poulame perissotero monokabina. h agora mas einai poly mikrh apo thn allh omws. sthn ypoloiph eyrwph oi perissoteres pwlhseis shmeiwnontai sta diplokabina.

========================================================

otan milame gia anarthseis s ayta ta aytokinhta, sto 99% twn periptwsewn milame gia systhma me soustes. apo to prwto epaggelmatiko sthn istoria mexri k shmera xrhsimopoieitai to idio systhma, fylla me soustes. to best seller ths agoras vevaia, mias k exei sasi apo suv, exei anarthsh apo amortiser, opws ena opoiodhpote ix.

===============================================================

apo antiproswpies egw file mou toulaxiston, doxa to theo. exw allaxei para polles


Απάντηση από dimos47ki7:

και για να μαθεις ποσο φτηνιαρα ειναι μερικες φορες η vw...

εβγαλε αγροτικο σε μια εκδοση, και μεταβαλει το οφελιμο με την αναρτηση.

περνα μια βολτα απο την ελληνικη σελιδα της nissan...

και μην πας στο navara. πηγαινε στo pick-up και κοιτα τεχνικα χαρακτηριστικα...οφελιμο απο 1018 εως 1115 αναλογα με την εκδοση (μονη καμπινα, μιαμιση καμπινα)

να εισαι βεβαιος/η οτι ο επαγγελματιας θα κοιταξει αυτο το μοντελο, με τον απλο turbodiesel με τα 133 αλογα τα 31 κιλα ροπης και τα 2800κιλα βαρος ρυμουλκησης. δεν θελει 200 αλογα ο επαγγελματιας, οικονομια θελει, και αξιοπιστια


Απάντηση από dimos47ki7:

και το navara αν το θες για φορτωμα παιρνεις την μονοκαμπινη εκδοση με πολυ μεγαλυτερη καροτσα και οφελιμο.

οσο για την ευρωπαλετα...χαλαρωσε...ακομα και τα μινι φορτηγακια τυπου vw candy παιρνουν ευρωπαλετα.

εσυ που ξημερωβραδιαζεσαι στις αντιπροσωπειες μαλλον εχεις μυαλο παιδιου, που πιστευεις οτι σου λενε οι πωλητες


Απάντηση από nicesex:

βλέπω ότι έχω να κάνω με παιδιά. οχι την ηλικία αλλά στο μυαλό. Παιδάκια που ακόμη δεν μπήκαν σε αντιπροσωπεία. Το οφέλιμο του VW εξαρτάται για τι χρήση το θέλεις και όχι απο τον κινητήρα. Αν το θέλεις για βόλτες το παίρνεις με την μαλακή ανάρτηση και έχει οφέλειμο 850κιλά, αν το θες για σκληρή χρήση το παίρνεις με τα 1150. το NAVARA έχει 650. ¨ασε που το VW είναι το μοναδικό που δέχεται Eυροπαλέτα.


Απάντηση από giannis1304:

isxyei ayto pou les k to katalavaineis molis pareis sta xeria sou ena prospectous. tha deis vevaia fwtografies pou aforoun ton epaggelmatia, pou deixnoun k ton sklhrotraxilo xarakthra twn montelwn aytwn k tha deis k fwtografies eley8erou xronou, me to oxhma ...px sthn patalia fortwmeno me sanides tou serf, na sernei treiler me jet ski klp. h alh8eia einai oti se olh thn eyrwph poulane perissotero ta diplokabina. ayto einai gegonws. piezoun perissotero k ta ergostasia tous eisagwgeis gia pio prosita prow8htika programmata pou aforoun ta diplokabina. sthn Ellada apo thn allh, thn poly mikrh agora ths Elladas kalytera, me to idiaitero nomothetiko plaisio(sxedon pantou), poulame perissotero mono kabina k rap cab(miamish kabina). ta prow8htika s ayta ta montela einai ligotero elkistika ap oti sta diplokabina. apo thn timh k mono se smprwxnoun na agoraseis to diplokampino. ayto isxyei ligo polu se oles tis antiproswpies sthn Ellada pou poulane pick up.


Απάντηση από dimos47ki7:

καλα εδω ειμαστε περιεργη φαση το γνωριζω. αλλα εγω αναφερομουν στην γενικοτερη φιλοσοφια των μοντελων αυτων.


Απάντηση από giannis1304:

sthn ellada pantws den epitrepetai na "vgaleis" ena tetoio oxhma ws IX,mono ws epaggelmatiko 'h agrotiko. ti thelw na pw? den mporeis esy na valeis thn sanida tou serf 'h ton exoplismo tou parapente k na pas sthn paralia. ante tha to kaneis paranoma k an se stamathsei h troxaia 'h akomh xeirotera klimakio ths eforias? tote ti ginetai? to prostimo einai poly megalo.opote oi endiaferomenoi sthn Ellada ta rwtane plhrofories gia ta varh k tis diastaseis ths karotsas giati exei sxesh me to epaggelma tous


Απάντηση από dimos47ki7:

nicesex μαλλον εχεις παρανοησει το νοημα υπαρξης των 2 συγκεκριμενων μοντελων που συγκρινεις.

ουτε το amorok ουτε το καινουριο navara απευθυνονται σε αγροτες που τους ενδιαφερει ο χωρος φορτωσης. γιαυτο υπαρχουν οι μονοκαμπινες εκδοσεις για να φορτωσεις πανω οτι θελεις.

ναι οκ τα 1000+ κιλα οφελιμο ακουγονται εντυπωσιακα, αλλα μονο σε εναν αγροτη.

καποιος που θα τα επιλεξει για να φορτωνει ας πουμε τον εξοπλισμο parapente ή kite surfing (σε τετοιους απευθυνονται αυτες οι χλιδατες εκδοσεις) ειναι σιγουρο οτι θα δυσανασχετησει απο την πολυ σκληρη αναρτηση του amorok (αναγκαστικα ειναι σκληρη για να σηκωνει τα 1000+ κιλα οφελιμου), ενω θα ευχαριστηθει την πολυ πιο ΙΧ-δικη αναρτηση του navara.


Απάντηση από giannis1304:

nai symfwnoi gia to ti douleia tha to parw tha epilexw ekdosh, kinhthra klp, alla ama to fortwsw k me exoplismo ayta ta noumera tha pesoun ki allo. einai dynaton na mhn paizei rolo o kinhthras sto ofelimo? gia varh milame!ta 122 aloga pantws einai sto mikro ofelimo, opote mhn to peneyeis k poly.

krataw tis epifylaxeis moy giati den to xerw to aytokinhto, den to odhghsa, mono apo ayta pou grafoun ta periodika. oute sto ncap den yparxei akomh, einai nwris. tha to doume...

===========================================================

ranger 2.5 143hp hilux 2.5 144hp navara 171hp L200 178hp d-max 136hp

Ωφέλιμο 1140 955 744-785 845-960 1055

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ayta...

kalhnyxta.


Απάντηση από nicesex:

το 4πορτο το Ναβαρα έχει 750???? δεν το νομίζω. το 850 κα ιτο 1150 του VW είναι ανάλογα για τι δουλεια θα το πα΄ρεις και όχι με τον κινητήρα.


Απάντηση από giannis1304:

eee den einai akrivws etsi opws ta les! apo 840 kg ews 1150 gia to amarok kai 744-785 gia to navara! ayto einai swsto.ara analoga me thn ekdosh to amarok mporei na exei ofelimo 840 kg mono!gia poion kinhthra milas loipon. mhn kaneis copy paste, xereis ti akrivws diavazeis?

gia thn axiopistia tou tha to doume.

exeis katalavei oti milas gia ena aytokinhto pou den exei poulhsei akomh?ta monadika pou exoun poulh8ei einai ta test drives. oute apotelesmata sto ncap den yparxoun akomh. katse na doume ti psaria tha piasei? k to navara thn prwth fora phre miso asteri!otan to koryfaio ths kathgorias exei 4!


Απάντηση από nicesex:

ο κινητήρας του είναι 2000. τον οποιό τον ξέρουμε πολύ καλά για τν δύναμη του, την αξιοπιστία του και την οικονομία του. το Ναβαρα έχει Οφέλειμο 530 κιλα, ενώ το VW 1150


Απάντηση από astronuts:

me ola ta agrotika pou exoun 4x4, ektos kian exeis skopo na orgoneis xorafi me ayto xexe sorry gia to yfaki, apla de mpwrw na xonepsw pws psaxnoun na psarepsoun pelates akomh kai gia epaggelmatika, bazontas polla kibika kai aloga, telios axrista se epaggelmatika aytokinita, to siggekrimeno mpwrei isos episima na fortosh 500 kila episima kai 700-800 anepisima, ayto to kaneis kai me 2000 kibika petrelaio kai me 150 aloga, sthn mish timh


Απάντηση από giannis1304:

den mporw na sou pw polla, den to exw odhghsei akomh k fantazomai oti den to exei odhghsei kanenas apo sas.

koita na deis omws kati poy den xereis!! sthn Ellada poulame perissotero monokabina. kane mia erwthsh se kapoia ek8esh aytokinhtwn k tha deis ean ean exw dikio.

me diafora to megalytero ofelimo les kapou. kai me diafora!.akou loipon symfwna me thn selida ths vw, ara kati epishmo, eida oti to megisto ofelimo fortio tou amarok ftanei ta 1170 kg.swsta???? gia poia ekdosh tou omws? giati exei ekdoseis me ofelimo apo 872 kg!poly xamhlo noumero gia pick up 4x4. sthn prokeimenh periptwsh milame gia doudle cab.reixe mia klefth matia sta antagwnistika ranger-hilux-d max-L200-Navara k tha deis ki esy oti o antagwnismos einai sklhros.

gia tis katanalwseis krata mikro, mallon poly mikro kala8i, giati h vw exei ekte8ei polles fores m ayta pou isxyrizetai k me ayta pou isxyoun. se oles tis markes uparxoun tetoies diafores sthn katanalwsh. alla otan to lene oi idioi oi idiokthtes twn vw tote nomizw oti exei perissoterh axia. bes se ena forum ths vw k tha deis.

nai exei thn megalyterh karotsa sthn kathgoria! einai megalytero kata dyo oloklhra ekatosta paradeigma apo ena ranger k 3 ekatosta apo ena hilux!!!!nai xerw einai omws megalytero k einai to thema pws tha to plasareis ston kosmo!

ta hlektronika k o epileon exoplismos ayxanoun to varos k meiwnoun to ofelimo fortio!

poly shmantiko einai na deis k ta diagrammata rophs giati oi ippodynameis den lene tipota! gia ergaleia douleias milame allwste.

ayta...


Απάντηση από nicesex:

κοίταξε να δεις φίλε μου. το VW είναι το χαμηλότερο σε τιμή. Προσφέρει πολλά απο ηλεκτρονικά, είναι το μόνο τετρακίνητο, είναι πολύ χαμηλόροπο, είναι πολύ οικονομικό, είναι το μόνο που έχει σωστά φρένα, έχει την μεγαλύτερα καρότσα φόρτωσης, και το μεγαλύτερο με διαφορά οφέλιμο. το μόνο κακό είναι ότι για αρχή θα βγαίνει μόνο 4πορτο.


Απάντηση από giannis1304:

alwste file-h sto 19 h vw exei na deixei polla apo noumera, tosa xronia, sta epaggelmatika(se olh thn eyrwph!!) k sygkekrimena sta anoixta forthga. den to exoume dei akomh to amarok!mallon to eida!egw toulaxiston, apo makria. entypwsiako!emfanisiaka! alla pistepse me s ayth thn kathgoria, paizei rolo panw ap ola na exeis kalh timh, na exeis megalh gkama(regular cab, rap cab, doudle cab) k meta ta xarakthristika pou tairiazoun gia kathe epaggelma.

h nissan einai kataxiwmenh sta epaggelmatika k kyriws kataxiwmenh sthn syneidhsh twn ypopshfiwn agorastwn.

proswpika den pisteyw na kataferei kati stis pwlhseis to amarok.exei pollous dynatous paiktes h kathgoria, pou kratoun xronia ta skiptra stis pwlhseis k tha einai poly dyskolo na kataxiw8ei enas neos paikths. tha pane na to doune apo periergeia oi agorastes k oxi apofasismenoi apo thn arxh gia to montelo.

to amarok kykloforhse opws dlwnei h vw giati thelei na ginei o kataskeyasths me tis perissoteres pwlhseis pagkosmiws. gia na ginei ayto prepei na exeis k plhrh gkama k sta epaggelmatika. meta loipon to taro, pou den htan tipote allo apo to gnwsto hilux me allo shmataki sto kapo, ftasame sto amarok. polla omws ta xronia xwris kapoio ekproswpo apo thn vw sthn kathgoria.


Απάντηση από nicesex:

το VW έχει μόνο θετικά. Το Ναβάρα είναι αποτυχία.


Απάντηση από LOUKIA_003:

Τοyota η mitsubishi για εργασια.Για πουλ μουρ καλο το nissan...


Απάντηση από V_asilis:

συλλεγω γνωμες


Απάντηση από blackgas:

a kai ksexasa sto xwma einai kalytero apo ta alla dioti einai suv!!!


Απάντηση από blackgas:

einai kyriolektika gia agrotes toy kolonakioy!!!!

an thes kati gia na kaneis san agrotis tis doyleies pare kati allo opws to hilux to d-max

exw akoysei einai kala ergaleia


Απάντηση από lakedemon1:

τη να το κανεις ??

θα φορτωσεις 230 ιππους 1000 κιλα ( γιατι δεν χωραει περισσοτερα αυτες οι καροτσες )κοπρια να τα ριξεις στα δεντρα σου ? ? ?


Απάντηση από giannis1304:

file-h sto 13, h vw sta epaggelmatika den ta paei k poly kala! einai poly poly xamhla stis pwlhseis! eite milame gia van, eite gia 4x4(neo montelo prosexws, meta thn ...Taro epoxh)! twra ti ennoeis koryfh, esy xereis


Απάντηση από nicesex:

VW.... to καλύτερο με διαφορά.


Απάντηση από dimos47ki7:

νομιζω οτι το καινουριο navara με τα 230 αλογα και τα 47κ ευρω εχει αλλαξει ριζικα το κοινο στο οποιο απευθυνεται. το ειχε κανει το πρωτο βημα το προηγουμενο που ηταν πολυ λουσατο, με εξοπλισμο, μοντερνα εμφανιση και 200 αλογα (βελτιωμενο απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια γιαυτο και ολα ειχαν προβλημα) αλλα τωρα το προχωρησε παραπερα.

ποιος αγροτης θα παρει pick-up 3000κυβικα με 47 χιλιαρικα και με 700 κιλα ωφελιμο.

τη στιγμη που παλιοτερα μοντελα της nissan ειχαν 1τοννο ωφελιμο και την διπλασια καροτσα???

αυτη ειναι αμερικανικη μοδα (εκει τα pick up ειναι best seller) γιαυτο και απο αναρτηση και αμαξωμα ειναι πολυ πιο light σε σχεση με αλλα pick up, και δεν νομιζω οτι εχει θεση στην Ελλαδα των ψωνιων και των επιδειξιων. βεβαια ολο και καποιοι τσιφληκαδες θα βρεθουνε να το παρουν για να πουλανε μουρη στο χωριο αλλα θα ειναι ελαχιστοι


Απάντηση από giannis1304:

pame stoixhma oti oi kinhthres pou anaferei h diafhmish, allaxan logw ekpompwn rhpwn? oi neoi einai euro 5. sigoyra!ola ta ergostasia proxwroun se allages mias k h prothesmia teleiwnei k oloi prepei na symorfw8oun.


Απάντηση από HISTORIC:

Κινητήρας 3 λίτρων, 230 άλογα καί σχεδόν 50 χιλιάρικα για να βγάλει μεροκάματο ο αγρότης καί ο επαγγελματίας...

Γιάυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...


Απάντηση από Tsompanoboskos:

Φίλε iaVis καταρχήν καλημέρα..

Επειδή τυχαίνει να ήμουν κάτοχος Navara 04' (αυτό με τα 133 - βλ. προφίλ) και το πούλησα σε φίλο πρόσφατα, ξάδερφός μου που βρεθήκαμε πρόσφατα σε ένα γάμο μου είπε ότι "πολύ καλά έκανα". Κι αυτό διότι απ' ότι μου είπε έχει πρόβλημα το συγκεκριμένο μοτέρ με την διανομή ελαίου με αποτέλεσμα κάποια μοτέρ να έχουν "παραδώσει πνεύμα" (ήταν και ο ίδιος κάτοχος του ίδιου μοντέλου). Στην Δράμα λέει - από κει είναι - έχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις (κατά διαβολική σύμπτωση στο Δοξάτο Δράμας πουλήθηκε και το δικό μου). Και αρχίζω να τον πιστεύω διότι απ' ότι μου είπε ο Θοδωρής (ο νυν κάτοχος του Navara μου) ήδη κυκλοφορεί με μια καμμένη βαλβίδα. Να μην πάω στο γεγονός ότι κοντέψαμε να μαλώσουμε στις αρχές γιατί λέει δεν είχα κάνει ούτε ένα service (ποιος εγώ, που κιχ να ακούσω πάω συνεργείο και τηρώ τις προθεσμίες συντήρησης με θρησκευτική ευλάβεια). Ευτυχώς όμως που τηρώ αρχείο για κάθετι οπότε όταν του πήγα τις αποδείξεις, κατάλαβε ότι απλά ο ακατανόμαστος αντιπρόσωπος δεν είχε καταχωρήσει τα service στο σύστημα (βλέπεις εγώ το πήγαινα Θεσσαλονίκη και αυτός Δράμα)! Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο μοντέλο καμμία σχέση με το επόμενο (που είναι pathfinder με καρότσα όπως είπε ο Γιάννης) το θεωρώ πολύ πιο σκληροτράχηλο σαν σασί.


Απάντηση από giannis1304:

file iavis stis pwlhseis twn epaggelmatikwn h vw exei elaxisto meridio agoras! den einai opws sta IX! edw milame gia allh kathgoria!oso poulaei to trasprorter alla tosa tha poulhsei k to 4x4 ths vw! mhden apo mhden...

xanalew oti s ayta ta aytokinhta den paizei rolo posa aloga exeis. to diagramma ths rophs prepei na koitame. den to pairneis me thn logikh na kaneis kontres.


Απάντηση από external_wg:

Poly poly kalo...


Απάντηση από iaVis:

Όταν η Νισσάν έβγαλε το ΝΑΒΑΡΑ με τα 133 άλογα σε 2.500 κυβικά,

σπεύσαν όλοι οι ειδήμονες να την κακολογήσουν !

Τώρα που κάποιες εταιρείες, π.χ. η Φολκς Βάγκεν μας πλασσάρησε ένα κακόγουστο 4Χ4 ''αγροτικό'' με 2.000 κυβικά και 160 άλογα όλοι την επαινούν...

'Ελεος...


Απάντηση από giannis1304:

milame gia to teleyteyo navara etsi? me to patwma apo to pathfinder? gia ayto kanw logw. to xeka8arizw. to montelo ayto vgainei mono se miamish kabina kai diplokabino!

exei sasi apo suv kai apespase thn prwth fora gi ayto to logw miso asteri!xanalew oti sta fortigakia to arista einai 4 asteria(toso exei to koryfaio ths kathgorias toulaxiston).

se merikous fainetai logiko ena forthgo na exei 200 aloga!

exei to xamhlotero ofelimo sthn kathgoria, to gnwrizete?thn anarthsh tou thn eidate? reixte mia matia ti eidous anrthsh exoun ta ypoloipa "agrotika" ths kathgias? to na exeis 400 peripou kila diafora sto ofelimo apo kapoio antagwnisth sou, einai megalh diafora kai o syneiditopoihmenos agorasths tha ektimhsei thn protash tou antagwnisth.

to oti den einai terata axiopistias den to lew egw! kai pws na einai axiopisto otan einai piesmeno sta oria! polla aloga vre aderfe!fysika kai den spane ola. den ta vazoume ola se ena tsouvali.alla exw pelates omws pou eixan navara kai exoun allaxei mhxanes, exoun allaxei egkefalous klp.

gia douleia tha epelega kapoio allo gia paradeigma mitsubishi, hilux, ranger-bt50!

epishs kai seis lismoneite kati! oti ayto pou einai prwto stis pwlhseis den einai panta kai to kalytero. isxyei panta? den nomizw. paradeigmata polla, se oles tis kathgories.

na sou pw kai kati kai mena mou aresei kai mesa kai exw. polu entypwsiako. alla an to epelega tha to epsaxna polu. giati den tha to h8ela gia ix alla gia ergaleio douleias. eite eimai epagelmatias eite agroths.

filika,

giannnis


Απάντηση από iaVis:

Φίλε Γιάννη έχω το Ναβάρα έξι χρόνια.

Το τετράθυρο.

Έχει κατανάλωση 10 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα,

με κλιματισμό και αερόσακους στο βασικό του εξοπλισμό.

Έχω κάνει 180.000 χιλιόμετρα,

κινούμαι σε αγροτικούς δρόμους, έχω πάει Αθήνα και Θεσ/κη άπειρες φορές.

Δεν έχω αλλάξει τακάκια ακόμη, ούτε αμορτισέρ, ούτε συμπλέκτη.

Και σέρβις στο μάστορα της γειτονιάς ...

Μόνον λάστιχα τρεις φορές!

Λησμονείτε όλοι κάτι.

Εδώ και μία δεκαετία αγοράζονται δέκα Ναβάρα κι ένα Τογιότα (βασικός αντίπαλός του).

Αναφέρομαι σο 4Χ4 και όχι στα απλά.

Είναι απολύτως λογικό λοιπόν, από τους δέκα αγοραστές να υπάρχουν και δύο-τρεις ανεγκέφαλοι στους δέκα που ''σπάζουν'' τ΄αυτοκίνητα...


Απάντηση από giannis1304:

symfwnoi. den leei kanenas to anti8eto. stis pwlhseis prwto. alla aytoi pou einai agrotes-epaggelmaties k tha kanoun mia volta sthn agora den tha paroun ...navara. aytoi pou tha theloun na poulane moyrh k na prospernane me 200 ... sthn egnatia tha epilexoun to nissan. h diafhmish me to navara pou skaei me thn koilia mono parodia mporei na xarakrhtistei.me ofelimo fortio ligo panw apo ta 700kg pou pas re karamhtro? apo axiopistia?asta ponemenh istoria...! vazw stoixhma oti sto prospektous ap exw sthn fwtografia tha exei mia sanida tou serf sthn karotsa. k na sou pw k kati allo? an den allaze o nomos k den epitepotan to diplokabino sthn Ellada tote den tha shmeiwne ayta ta noumera?diafwneis? to aytokinhto einai ena pathfinder me karotsa. ayto den arkei gia na xarakthristeis to kalytero aytokinhto ths kathgorias. an hmoun pwlhths ths nissan tha etriva ta xeria mou, alla tautoxrona tha elega ti agorazoun oi m...s afoy den kanei gi ayth thn douleia pou to theloun.


Απάντηση από V_asilis:

giannis ειναι το κορυφαιο σε πωλησεις,

σε ομορφια

και σε μεταπωλητικη αξια.

ποιο θεωρεις ανωτερο?



Επιστροφή

Η έκδοση αυτή του site είναι για χρήστες που δεν έχουν ενεργοποιημένη τη javascript. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες είναι περιορισμένη, για πλήρη πρόσβαση στο site ενεργοποιήστε τη javascript και κάντε refresh τη σελίδα.