Συζητήσεις - opel corsa i ford fiesta??
Χρήστης: kostas25410
Θέμα: opel corsa i ford fiesta??
Ημερομηνία: 04/09/10 20:48

opel corsa i ford fiesta??




Απάντηση από BaRaK_OmpAmA:

den exo odigisei fiesta.....

alla epidi exo to corsa (oxi to opc)

mporo na po pos stribei arketa kala...

kai poso mallon to opc..!

kai an les pos den stribei.. oloi osoi exoyn opc tha toys eblepes stis kolones..

alla den blepo kanena opc se kolones i mparieres..

opos paliotera uno,saxo,rallye...


Απάντηση από pikosapikos:

το φιεστα το εχω περιπου 1,5 μηνα και εχει 1000 χλμ...! δυστυχως ως αυτοκινητο πολης και σε περιοδο στρωσιματος, δεν το εχω κυνηγησει αρκετα ωστε να δω τα πραγματικα του ορια..τα οποια ομολογουμενος για μικρη κατηγορια (με esp),ειναι υψηλα! για το θεμα επιλογης του κορσα που αναφερεις....ειναι τι ζητα ο καθενας και τι τον ευχαριστει...αλλοι θελουν στροφες...αλλοι ευθειες...αλλοι απλα φαναρια!


Απάντηση από maiko_just:

30 sure και επαυψανω!! αλλα γιατι να παρεις ενα μινι με τοσα αλογα αν στην στροφη θα μπεις με τα ιδια km με καποιο που εχει ποιο λιγα αλογα? + οτι το fiesta 100-0 τα κατεχει σε 33m η 36m?? τσεκαρε το και πες

γιατι στο fiesta θα εχεις παρατηρησει οτι δεν θελει και μαεστρια να παρεις την στροφη..σε πεταλο πατας φρενο και παρατηρησε τι θα κανει (me esp) εγω δεν το εχω ξαναδει αυτο σε οποιο αμαξι και αν εχω οδηγησει,

(να σε βαζει μεσα στο πεταλο ενω η μουρη ετοιμαζεται να εκτοξευτει απεναντι)


Απάντηση από pikosapikos:

αν και υποστηριζω το φιεστα, οταν μιλαμε για το opc οτι δεν στριβει(βεβαιως, ειμαστε εκτος θεματος)...απλα μιλαμε για οδηγους απειρους, με μεγαλες φοβιες στα υπερτροφοδοτουμενα και στον τροπο που απλωνουν την δυναμη τους! δυστηχως ...ο καθε ασχετος με το αναλογο μπατζετ...αγοραζει ενα γρηγορο αμαξι...και δεν ξερει να το παει..! θελει δουλεια το στριψιμο..θελει δεσιμο με το αμαξι και εξασκηση...το opc εχει τα φοντα να στριψει πολυ γρηγορα...αλλα θελει χερια και συνεση..οπως καθε υπορτροφοδοτουμενο προσθιοκινητο..


Απάντηση από maiko_just:

28 σου ειπα οτι ειναι 1,4? αλλο τεστ με OPC αλλο τεστ με 1,4 αν τα μπερδευα θα σου εγραφα 1,4OPC δεν εγραψα κατι τετοιο,

με το OPC απλα τον βρηκα στον δρομο και του εφυγα στις στροφες χιλιομετρα, οταν σταματησα και ηρθε τα ειπαμε, μου ειπε το παλικαρι οτι ολα καλα με το OPC αλλα.. ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ!!! δεν κοιταξαμε καταναλωσεις με το OPC με το 1,4 ομως επειδη υπηρετουμε στην ιδια μοναδα και κανουμε συχνα τις ιδιες διαδρομες τα συγκρινουμε συνεχεια,

και OPC οπως ειπα να συγκρινεις.. στα λεφτα του, ειναι 4-5 χιλιαρικα παραπανω!! ;) με τοσα κανεις το Fiesta -> ST με 190++hp


Απάντηση από BaRaK_OmpAmA:

26 maiko..

to opc einai 1.600ari... kapoy mperdeyeis pragmata i kano lathos???


Απάντηση από steps:

OPEL CORSA 1400 ΤΟ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ! ΕΙΔΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ 2004 ΕΩΣ 2006, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ!


Απάντηση από maiko_just:

να απαντησω και εγω σαν κατοχος Fiesta S1600?

OPC πολυ δυνατο, ναι, ομως στις στροφες οταν τα πηγαιναμε ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ - ΕΔΩ ΑΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ομορφο ναι, δυνατο ναι, Δ Ε Ν Σ Τ Ρ Ι Β Ε Ι

Fiesta S1600 -> 17" esp = 16 με το κλειδι στο χερι, και για το S να μην πας εχει αλλους κινητηρες,

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ:

ΣΥΓΚΡΙΣΗ FIESTA S1600-CORSA 1,4

μηδενισμος καταναλωσης μαζι, στον προορισμο τι εγραψε το οδομετρο?

Fiesta 7,5lt/100km

Corsa 9,8lt/100km

δρομος ανοιχτος χωρις κινηση με στροφες αρκετες, ανηφορα κατηφορα, (ΣΗΤΕΙΑ - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

και στις ευθειες?

Σπασμενοι

Fiesta : 8,9 lt/100km

Cotsa : 11,5 lt/100km

Χαλαροί

Fiesta: 5,6 lt/100km

Corsa: 7,2 lt/100km

Παρε αποδειξεις να εχεις,

btw απο τζαπανεζο πηγα σε ford δεν το ειχα σε εκτιμηση ομως το μικρο fiesta λεει...ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

α και να πρλαβω, μην ακουσω για οδηγικη συμπεριφορα!! νταξ μην τα μαμισουμε κιολας, το φιλαρακι μου περα οτι δεν ειχε αλλο ατομο μεσα, μου ειπε οτι εκανε οτι μπορουσε για οικονομια, η διαφορα ειναι τεραστια, και τα χιλιομετρα που καναμε ηταν ακριβως τα ιδια,

επισης,

ναι εννοειτε οτι το 1,4 θα καψει παραπανω σε δρομο, ομως το OPC ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ!!!!!

ασε που το OPC εχει 22-23 με το κλειδι στο χερι σωστα?

οκ...με τα 4-5χιλιαρικα παραπανω, πανε ford και βαλε Compressor-milltek excaust-program και ανεβασε το στα 190hp με την αναλογη ομως καταναλωση ;)


Απάντηση από STELIOSLEM:

ΤΟ FIESTA ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ


Απάντηση από giakath:

αν αυτο το βιντεο βοηθαει να καταλαβει κανεις οτι το OPC στριβει τι να πω εγω δεν βλεπω κατι για να κρινω....στο δρομο μιλαμε οχι σε πιστες με τεραστιο πλατος και ιδανικη χαραξη ελεος...


Απάντηση από BaRaK_OmpAmA:

kapoios milise pos den stribei to corsa opc...

poy einai sxediasmeno se pista kiolas....

apla ena binteaki gia na peisei merikoys gia to stripsimo...

http://www.youtube.com/watch?v=QygCKET04NM

meta apo ayto den nomizo na nomizoyn merikoi pos den stribei to corsa opc...


Απάντηση από giakath:

δεν θυμαμαι ποιος αλλα μιλησε για τους κινητηρες του opel...οι εκδοσεις gsi,opc ειναι μονο για ευθεια να τρεχεις....δυνατοι παρα πολυ αλλα αυτο το αμαξι δεν εχει καθολου στησιμο και δεν στριβει για κανενα λογο σε αυτα τα αλογα (150,192) το fiesta του 2005 η εκδοση st με τα 150 ειναι πολυ πιο δυνατη απο το gsi της opel...και για μικρο στριβει απλα τελεια...εχω οδηγησει και εχω παιξει και με τα δυο....fiesta st και corsa opc...στο fiesta οπως εστριβα με τερμα κομενο τιμονι εστριβε...οταν το εκανα στο corsa με τα ιδια χιλιομετρα παντα ειχα θεμα σοβαρο...δεν ξερω τι προβληματα μηχανικα βγαζει και αν βγαζει το corsa...αλλα οσο ωραια παιζεις με το fiesta τοσο σε ξενερωνει το check engine που εχεις πολλες πιθανοτητες να σου αναψει..καλο για παιχνιδι το fiesta και σκησιμο αλλα ζημιαρικο.....το corsa δυνατο αλλα για μαζεμενα παιχνιδια και οχι πολλα πολλα σε στροφες.......


Απάντηση από megane34:

αυτός που πιστεύει ότι το Οπελ και φορντ είναι καλύτερα μήπως πιστεύει ότι είναι και τα δυο Γερμανικά; ΑΑΑ καλό!

οδηγάω 25 χρόνια και έχω μπει και έχω οδηγήσει έστω και μια φορά τα εξής

οπελ καντέτ

οπελ βεκτρα

οιπελ αστρα

φορντ φοκουσ

τουατα κορολα

ηονδρα crv

αλφα 147

vw golf 3

vwgolf 4

μαζδα 3

ρεναυλτ 19

ρεναυλτ λαγκουνα

ρεναυλτ μεγανε σενταν

vw polo

οπελ κορσα

σθβαρυ wrc

χιουνται αξεντ

φιατ σεισεντο

δεν θελεται να μάθετε την σειρά δεν τιμάει τους γερμανούς και τους αμερικάνους!


Απάντηση από Humanoid:

ta autokinhta einai gia na ta odhgas...ki auto shmainei Fiesta!!den prokeitai na mpw se texnikes leptomereies ki eksoplismous alla anarthsh-timoni-sasman-symplekths den sygkrinontai me tou Opel opou milame gia pio malakes ry8miseis anarthshs,poly pio elafry symplekth kai timoni pragma pou shmainei oti xaneis se ais8hsh kai plhroforhsh ki oso gia to sasman apla den yparxei metro sygkrishs me tis kontes kai poly akribeis diadromes tou fiesta enanti ths asafeias kai ths kserhs kai oxi mhxanikhs ais8hshs pou sou dinei to pio fun to drive autokinhto ths kathgorias mazi me to Mito


Απάντηση από GiannisPatr:

na apanthsw loipon stis parathrhseis sou...katarxhn ta periodika ta exw xesmena...milaw panta gia episima texnika stoixeia pou dinei h kathe etairia....einai psemata diladi oti to corsa exei megalytero metaksonio? einai psemata oti diathetei megalyterh gama kinitirwn oi opoioi einai pio dunatoi pio oikonomikoi kai pio katharoi se rypous apo aytous tou fiesta? sto kefalaio eggyhsh einai psema auto pou egrapsa?

pame twra stis gnoseis mou panw sto autokinito pou tis amfisbiteis...katarxhn na sou pw pws exw diko mou autokinito 11 xronia kai 4 mines akribos...exw odhghsei 244.000 xlm kai asxoloume panw apo 10 xronia me to tunning kai tin beltiosh autokinitwn kai motosikletwn (paliotera kyrios)...se pio mikri hlikia exw doulepsei kai se episimo service antiprosopias Yamaha os boithos mhxanikou..gia mena to autokinito ektos apo meso metaforas einai kai hobby...symmetexw se diafora topika event track day kai ta loipa kai gnwrizw poly perissotero apo esena ta pleonekthmata enos megalyterhs diastashs elastikou h megalyterhs zantas dioti panta se tetoies periptoseis stoxos einai o kalyteros dynatos guros pistas kai gia na to petyxeis auto xreiazese ektos apo tis odigikes ikanothtes toso kalyterh prosfysh oso kai kalytero stisimo.

megalyterh zanta se syndiasmo ennoeite me pio fardia elastika automatos symainei kalytero frenarisma logo megalyterhs epafhs tou elastikou ston dromo...an px se idio aytokinito baloume 14ares zantes me 185/60/14 elastika kai epibradinei ta 100-0 se 53 metra kai en synexeia kanoume to idio test me megalyterh diastash elastikou kai synepos megalyterh zanta 215/40/17 px tha kerdisoume arketa metra kai sou eksyghsa ton logo....megalyterh epifaneia elastikou stin ston dromo..to idio ysxiei kai stis ypsiles taxythtes...exeis anaroththei pote oi rezerves me poly psilo elastiko giati exoun max taxythta 80 xlm?? logo eksairetika mikrhs epifaneias sto odostroma pou sumainei kakh statherothta stis ypsiloteres taxythtes....auto omws symainei kai megalyterh antistash kai katanalwsh benzinhs kapoies fores...sthn kathe periptosh yparxoun meionektimata kai pleonektimata alla den einai toso dramatika ta pragmata oso ta parousiazeis....kai to diko mou eixe 15ares zantes mama me 195/60/15 kai pleon edw kai 7 xronia foraw 215/40/17 xoris na exei kopsei 20 xiliometra pou les kai xoris na kopei to elastiko se lakouba opws grafeis. sto de corsa den milame kan gia 40 profil alla 45 opou einai apithano na symbei ayto...den milame oute gia 30 oute gia 35 profil....pleonekthma oson afora to krathma kai tin statherothta stis strofes yparxei kai me to xamhlotero profil elastikou me merikh thysia stin anesh sou...egw den to blepw etsi omws...kerdizw tin asfaleia mou xanw merikh apo tin anesh mou....

an esy koitouses na pareis to corsa 1,2 ola ta anwterw einai perita pou grafoume dioti 17ara zanta diatithete stantar mono stin ekdosh1,4 me tous 100 ippous

oson afora tin apofash sou na mhn pareis mikrou kybismou turbo aytokinito tha symfoniso ki egw mazi sou..einai risko genikos to turbo kai eimai ki egw kata tis modas auths...sebasto na les oti exei omorfoterh emfanish to fiesta me bash ta gousta sou kai perissotera extra bash tin prosfora pou peires sta xeria sou apo tis antiprosopies....den mporeis na theoreis omws ena aytokinito kalytero apo oles tis apopseis opws egrapses epeidh exei bluetooth kai esp kai na theoreis pleonektima tin 14ara siderenia zanta! sta perissotera texnika stoixeia katanalwsh, ipodynamh, rypous, metaksonio, diastaseis, thoribo kinitira ,poiothta ylikon kai synarmologish, eggyhsh yperterei to corsa kai genikws einai pio dokimasmeno pio emporiko kai diashmo autokinito...

kaloriziko loipon kalotaksido kai panta aproblimatisto!


Απάντηση από pikosapikos:

να απαντησω λοιπον με την σειρα στον 7 και στον 9..!

προς 7: το μπατζετ μου ηταν αυστηρα περιορισμενο στα 13χιλ...ουτε δραχμη παραπανω...οποτε ακριβοτερα αμαξια ηταν εκτος ανταγωνισμου! το κλιο ειναι πολυ καλο οχημα...αλλα με εναν επιφοβο (λογω τουρμπο ) κινητηρα.! το πουντο δεν το κοιταω καν...σου λενε 10χιλ...και μετα σου χρεωνουν ακομα και τον ηλεκτρικο καθρεπτη....! τα πεζο ειναι η αδυναμια μου ( τρια ειχα στο παρελθον)...αλλα το 207 (γιατι το 206 το τελευταιο ειναι κακασχημο) ηδη υπαρχει στην οικογενεια και στον εξοπλισμο του φιεστα μας εφτασε στα 16-17 χιλιαρικα!

προς 9: τα τεστ των περιοδικων ,απλα τα εκλαμβανω ως ενδειξεις και οχι ως δεδομενα! τα περιοδικα μπορει να ανακυρηξουν καλυτερο ,εκεινο με τις περισσοτερες εμφανισεις στον διαφημιστικο τους χωρο, οποτε απλα παμε και ψαχνοντας!

οσον αφορα τις γνωσεις σου πανω στο αντικειμενο του αυτοκινητου...εχω σοβαρες αμφιβολιες...! ας σου κανω μερικες επισημανσεις λοιπον..

α) 17αρα ζαντα δεν σημαινει καλυτερο φραναρισμα...! η μεγαλη ζαντα κουραζει τα φρενα ενος μικρου αυτοκινητου ..με ασχημα αποτελεσματα.

β) φαρδυτερα ελαστικα δεν σημαινει καλυτερο κρατημα! ειναι σαν να μου λες αν φορας εσυ 42 παπουτσι ...με 48 θα γαντζωνεις κατω!! για ολα υπαρχει το ιδανικο..και το μετρο και η 17αρα στο στησιμο του 1,2 και 1.4...κανει κακο!

γ) καλυτερη κυληση στις υψηλες?? πως θα τις φτασεις τις υψηλες τελικες ..οταν με την 17αρα εχεις 20χιλ εναντι της 14αρας...κατω σε τελικη???

δ) οντως δεν ειναι κουτσουρο...αλλα υπολειπεται σημαντικα σε ανεση....για αυτοκινητο που κινητε σε δρομους με ανωμαλιες...επιπλεον το χαμηλο σε προφιλ λαστιχο ...ειναι οτι ευκολοτερο να κοπει σε λακουβα!

επελεξα το φιεστα 1.2...διοτι το θεωρησα καλυτερο value for money..(και πηγα σε ολες τις πιθανες αντιπροσωπειες )...και ας μην ημουν φαν της φορντ! εχει τα περισσοτερα εξτα...οπως στανταρ esp ..μεχρι και μπλουτουθ..., την καλυτερη για μενα οδικη συμπεριφορα ( μιας και οδηγησα τα περισσοτερα)...την ομορφοτερη εμφανιση (υποκειμενικα παντα)... ειναι οικονομικο και αξιοπιστο


Απάντηση από giannis1304:

6 xronia 'h 160.000 km loipon einai h perifhmh eggyhsh ef orou zwhs. mallon den exei kamia apolytos sxesh me thn etoimologia ths lexhs. na rwthsw gia trith fora? arage xereis ti kalyptei ayth h eggyhsh k mexri posa xlm?mallon oxi. meta apo kapoia xlm oles oi etaireies exoun exaireseis me orio xlm k epikalountai thn fysiologikh f8ora!!!!!

me 17'' re agori vgainoun ola ayta pou les k tis forane sto standart exoplismo stis grhgores ekdoseis tous k mono!!!! mhn me trelaineis, ekei exoun k allh anarthsh synh8ws me pio sklhra elathria. den leme to idio. den egrapses ayto to pragma. stis alles ekdoseis profanws diati8etai ws extra exoplismos. mallon den exeis apopsh gia to ti shmainei konto metaxonio k sklhrh anarthsh me megalous troxous. oi grhgores ekdoseis kalyptoun to 5-10% twn pwlhsewn twn montelwn pou anaferesai.

sto 3 eisai AKYROS alla kyrios la8os enhmerwmenos. k ayto giati eisai egwisths k isxyrognwmon. o 1.3, o 1.7 k o 1.9 einai fiat. daneismenoi apo to punto, to doblo k thn 159. o 1.7 einai o pio palios apo olous, h fiat den ton xrhsimopoiei pia, giati ta epagellmatika ths forane tous 1.3 se diafores parallages. ayta peri ypografwn einai dikes sou epinohseis.mallon ta antilamvanesai alliws. to idio pragma agorina mou kanei h ford me thn mazda!! idio antallaktiko se allo kouti, me alla shmata k me diaforetikous kwdikous. ti shmainei oti einai diaforetika? fysika k kapoia antallaktika tha fiaferoun k ayto ginetai gia logoys kostous. akomh k to finistrini mprosta apo thn porta tou odhgou k tou synodhgou einai akryvos stis idies diastaseis se G punto k corsa. to diko sou to astra me to stiklo forane epishs to idio patwma! pantws kapoia pragmata fainontai me gnhmno to mati. an shkwseis dyo tetoia aytokinhta tha to deis.

giati gia to splash k to agila anaferesai sto parel8on? apo to idio ergostasio kataskeyazontai akomh k shmera, apo thn idia grammh paragwghs, osa aytokinhta vgainoun apo th mia tosa vgainoun k apo thn allh grammh paragwghs. ekeino einai koinopraxia. ekeinh h periptwsh einai diaforetikh.

eipame oles oi markes exelhsontai. kamia den menei stasimh. den shmainei oti epeidh tote oi markes pou anafereis sou vgalane provlhmata oti exoun meinei ekei. an einai pote dynaton.k gw mporw na sou metaferw empeiria filou k synergath mou, pou htan dhmosiografos stous 4T k phge sthn germania filoxenoumenos ths opel me thema thn axiopistia! to astra pou tous metefere esvhse xafnika!esvhse k to kantran tou k o germanos odhgos tou to epanefere xtypontas to tablo tou mexri pou anapse xana to kantran. ola ayta mesa stis egkatastaseis tou ergostasiou. ayth einai omws mia periptwsh, shmera einai idia ta pragmata? mallon oxi. ti shmainei oti ola ta opel einai zhmiarika? mallon oxi.

symfwnw oti h kouventa phge allou. o ka8enas exei tis apopseis tou, alla apo thn mia leme gia prwsopikes gnwmes k apo thn allh den dexomaste oti h gnwmh mas mporei na mhn einai swsth. ws epaggelmatias gnwrizw kapoia pragmata parapanw. ayto to lew xwris na 8elw na yperifaneytw gia kati. den eimai oute pantognwsths, oute texnikos, alla exw perasei apo polles markes mexri shmera k thewrw oti xerw arketa gia olous.


Απάντηση από GiannisPatr:

pros 15...exoume kai leme.......

1. os anafora tin eggyhsh h GM prosfata anakoinwse olykh eggyhsh eforou zwhs h 160.000 xlm aneksarthtou xronologias proths adeias kykloforeias kai auto tha einai se isxy se ola na nea montela Opel enanti 6 xronon pou htan mexri tora h eggyhsh....

2. oson afora ta elastika pou epimeneis den ysxiei tipota apo ayta pou grafeis peri aneseis...ta pleonekthmata einai perissotera apo ta meionektimata kai den yparxei logos na to analysoume perissotero. eksalou polla apo ta sygxrona mikra aytokinita diatithontai kai me ergostasiakes 17ares zantes....kai to 207 kai to polo ts kai to ibiza tsi xoris na sterountai aneshs kai na xtypane ta plastika opws les...

3. kanena Opel autokinito den danistike kinitira h patoma fiat. ola ta antallaktika se opoiodipote montelo exoun tin ypografh ths General Motors. antithetos diafores alles etairies exoun kanei kapoies synergasies sto parelthon alla kai sto paron me tin General Motors opws px h suzuki opou to neo splash einai aderfakia me to opel agila kai xrisimopioun tous idous kinitires sasman patoma kai diafora alla mhxanika merh. paliotera yphrxe synergasia kai ths Fiat me tin general motors kai ginotan to idio. se orismena montela.

4. den eimai kolymenos me tin Opel ,o logos pou agorasa Opel to 1999 htan h General Motors opou pisteya kai pisteyo akoma oti mazi me tin toyota kai pleon kai me thn VW na plaisionei tin 3ada einai oi megalyteres autokinitobiomixanies ston kosmo...episis eimai fanatikos opados tis iaponikis texnodosias etairies opws h Honda h Mazda h Mitsubishi h Nissan h toyota exoun poly psila ton pyxh stin ektimisi mou....me koreatikes etairies apla den asxoloume kai oute tha asxoleithw pote....apo europaikes etairies ektimo tin Bmw kai tin Mercendes kai makari na boresw na apokteisw kapote ena tetoio autokinito...amesos meta kai bash tis oikonomikes dynatothtes mou yparxei h Opel opoy kathara logo General Motors yparxei ayth h kapsoura an thes kai gia kanenan allo logo...Akoma kai h Chevrolet mou exei ginei poly sybathis Logo GM kai den tha distaza na agorasw me kleista ta matia ena Cruze an hmoun oikogenoiarxhs...ta epomena xronia tha deis pragmata kai thaymata apo tin Chevrolet me mia epelash kainourion montelwn pou etoimazei na parousiasei kai tha kykloforhsoun stin pagosmia agora....gia ola ta ypoloipa europaika autokinita apla den asxoloume opws akribos egrapsa pio panw me ta koreatika....tin dekaetia tou 80 o pateras mou kolymenos me tin fiat eixe ena fiat 500 kai argotera mia berlineta coupe an gnorizeis h opoia sapise telika stis arxes tou 1990 kai meta apo auto agorase ena citroen ax ospou ystera apo 2 alagmena moter to 1999 agorasa ena olokainourio astra g kai stin synexeia ena metaxeirismeno vectra c to 2006...kapoies fores blepw ston dromo to megane to coupe 1999 montelo kai lew thee mou eutixos pou den to dialeksa tote...to idio kai me tin alfa 145 kai citroen xcara pou episeis endiaferomoun na agorasw tote...to mono montelo pou krataei akoma tin aksia tou kai einai best seler sta metaxeirismena einai to astra g ante kai kanena golf h audi a3 opoy akoma kai shmera deixnoun sygxrona autokinita kai exoun krathsei psila tin metapwlhthkh tous aksia....

Oles aytes einai prosopikes mou apopseis kai den einai aparaithto na symfwnoun me tis dikies sou h me opoudipote allou...o logos pou arxika egrapsa sto post einai epeidh kapoios krinei oti ena autokinito exei kalytera texnika stoixeia kai texnologia apo kapoio allo xwris auto na ysxiei sthn pragmatikothta. egw egrapsa tin gnwmh mou ston arithmo 9 sxetika me ta 2 autokinita pou protithete na agorasei o filos kai an thelei tin sebetai...


Απάντηση από giannis1304:

ka8hmerina file giannh dexomai kosmo k exw varethei na akou fraseis opws "nai to xerw!", "nai to xerw, to exei k to tade". opws twra kalh wra!

milhsa sygkekrimena gia tous kinhthres tou corsa!oi dieselokinhthres k to patwma tou corsa einai fiat punto.den einai kati kryfo, to xeroun k oi petres k na sou pw k kati allo, merika antallaktika einai akrivws ta idia. punto-mito-corsa forane to idio patwma k tous idious dieselokinhthres. ayta mallon den ta grafei ekei me ta recor eee?etsi loipon aytoi oi kinhthres me ta recor den einai oute gm k katepektash oute opel.

h perifhmh eggyhsh pou anafereis, ti kalyptei k se poia xlm? den mporei na sou kalyptei ta panta gia panta,tha to kleisei to magazi.h ergostasiakh eggyhsh gia posa xronia isxyei? to egxeiridio service leei ayta ta pragmata? eisai sigoyros?

anaferesai se 17'' o swsta enhmerwmenos grafei k ta meionekthmata. fardytera elastika=ayxhmenh katanalwsh.perissoteros 8oryfos. epeidh einai lastixa xamhlou profil, exoun malakh goma ara trwgetai pio eykola. xamhlo profil shmainei pio xeres antidraseis tou efastikou giati exei poly mikro magoylo gia na aposvesei tis anwmalies, ara meiwmenh anesh poy se syndiasmo me to mikro metaxwnio to aytokinhto ginetai koutsouro. to timoni ginetai pio vary. thewreis oti me kati tetoio sto standar exoplismo tha evrhske pollous ypopshfious pelates pou tha to thewrousan syn?an stravwsei mia zanta to 250 den ftanei. kala gia tis epidoseis me ta 17'' asta na pane! milame gia ena aytokinhto polhs! den tha trivei apo thn prwth mera, alla me tetoies zantes den tha arghsoun na akougontai 8oryvoi sthn kabina, afou to aytokinhto tha ginei koutsouro. den xerw an einai standar ta 17'' 'h oxi, den me endiaferei. se ena aytokinhto polhs ayto poy endiaferei einai to kostos twn service, h oikonomia, h asfaleia k h anesh. o disign einai ypokeimeniko, se mena arese se kapoio allo oxi.na xereis oti k to kalytero aytokinhto paragwghs exei trixhmata. den mporoume na milame gia aytokinhta paragwghs, na vganoun 1000 aytokinhta thn hmera k taytoxrona na milame gia poiothta. den ginetai. alla kapoia pragmata opws oi poly megales zantes tha prokalesoun perissoterous 8oryvous k f8ores sto oxhma.

telos fysika k den pisteyw oti to fiesta k ta ford einai ta kalytera ston kosmo.ka8e allo. oute tha epelega kapoio apo ta dyo ean vrhskomoyn se dhlhma. alla ws epaggelmatias thewrw pio oloklhrwmeno to fiesta

----------------------------------------------------------------------------

edw k pollous mhnes anaferesai sthn opel ws thn kalyterh aytokinhtobiomhxania ston kosmo. logiko apo thn apopsh oti eisai katoxos opel, alla se ka8e 8ema, mhenizeis tis ypoloipes markes. foras paropides. einai polu megalo sou lathos. prepei na valeis nero sto krasi sou k na mhn eisai kollhmenos. den eimai o monos pou sou grafei sto idio hfos. den einai kati proswpiko, den se xerw den me xereis, alla oi apopseis sou einai se mia mono katey8ynsh.


Απάντηση από megane34:

εγώ βλέπω ότι τα καλύτερα είναι το πολο το τουρμπάκι και το κλιο το τουρμακι με γύρω στα 14-15 τα παίρνεις! εσείς πως βλέπετε το πατίνι και τον χάρο δεν ξέρω!


Απάντηση από Kid_Ro_CK:

Kanena apo ta dua re mia eisai koroido.Trava pare to Hummer re sy.To H3 omws oxi to H2 pou einai pio megalo kai kaiei perissotero


Απάντηση από GiannisPatr:

pros 11.....file kaneis epithesh xoris xeiropiastes apodhkseis...egw egrapsa kati pou einai alhtheia enw esy oxi...enhmerwsou loipon oti to ananewmeno corsa oxi apla tyrei ta euro 5 alla einai pio oikonomiko oso kai pio katharo kai apo to olokainourio fiesta 2 etwn....oson afora tis pwlhseis tou corsa den to syzhtaw kan...edw exeis kanei allo ena megalo lathos...oswn afora tin eggyhsh opou ki edw kaneis lathos.....

Opel: Εγγύηση εφόρου ζωής!

Με ένα πρωτοποριακό πανευρωπαϊκό πρόγραμμα, η General Motors προσφέρει για όλα τα καινούργια μοντέλα της Opel που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο εγγύηση καλής λειτουργίας ανεξάρτητα από τα χρόνια που έχουν παρέλθει από την ημερομηνία της πρώτης κυκλοφορίας τους.

oson afora tis zantes 17'' synepos kai farditera elastika pleonekthmata....kalytero frenarisma, kalytero krathma, kalyterh kylhsh stis ypsiles taxythtes, periorismos ypostrofhs,statherothta. se sxesh me tis 14ares tou fiesta....

koutsouro den einai se kamia periptosh kai den trizoun ta plastika epeidh foraei 17'' zanta opws les. oti einai pio akriba ta lastixa se authn thn diastash symfono...

Y.G. gia tous diesel kinithres kati pou prepei na matheis :

1972 - Το Opel GT σημειώνει παγκόσμιο ρεκόρ diesel

Ένα τροποποιημένο Opel GT με κινητήρα turbo-diesel 2.1-λίτρων 95 hp σημειώνει αρκετά παγκόσμια ρεκόρ diesel στο κέντρο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 197.5 km/h. Λίγο αργότερα, το Opel Rekord 2.1D έγινε το πρώτο πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα Opel της αγοράς.

1996 - Παγκόσμια πρωτιά.

Η Opel παρουσιάζει τον πρώτο στον κόσμο κινητήρα turbo-diesel με άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων στο Vectra.

2000 - Μόλις 4.4 λίτρα ανά 100 km

Η Opel λανσάρει το Astra ECO 4, το πρώτο αυτοκίνητο ‘τεσσάρων λίτρων’ στην κατηγορία των συμπαγών που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Αντλώντας ισχύ από τον turbo-diesel 1.7-λίτρων, 55 kW/75 hp άμεσου ψεκασμού με τετραβάλβιδη τεχνολογία και εναλλάκτη θερμότητας (intercooler), το Astra ECO 4 καταναλώνει μόλις 4.4 λίτρα ανά 100 km (μικτός κύκλος MVEG).

2001 - 3.8 λίτρα diesel με μέση ταχύτητα 90 km/h

Το Astra ECO 4 με κινητήρα turbo-diesel 1.7-λίτρων επέδειξε την έξοχη οικονομία του στο California Speedway, όπου πέτυχε κατανάλωση μικρότερη των 3.8 λίτρων ανά 100 χλμ. με μέση ταχύτητα πάνω από 90 km/h.

2002 - Το Astra ECO καταναλώνει μόλις 4.4 λίτρα diesel

Περισσότερη ισχύς, πιο αθόρυβη λειτουργία και σημαντικά χαμηλότερες βλαβερές εκπομπές ρύπων: αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του νέου Opel Astra 1.7 CDTI, του παγκοσμίως πρώτου πετρελαιοκίνητου οχήματος μαζικής παραγωγής που πληροί όλες τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 4, οι οποίες θα είναι σε ισχύ από το 2005. Ο νέος τετρακύλινδρος ECOTEC turbo-diesel έχει άμεσο ψεκασμό common-rail, παράγει 59 kW/80 hp και επιταχύνει το Astra σε μία τελική ταχύτητα 173 km/h. Η κατανάλωσή του είναι μόλις 4.6 λίτρα ανά 100 km (κύκλος MVEG). Το Astra ECO είναι ακόμα πιο οικονομικό: με βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και αντίσταση κύλισης, ο κινητήρας του Astra ECO χρειάζεται μόλις 4.4 λίτρα diesel ανά 100 km, και χάρη στις αεροδυναμικές βελτιώσεις του έχει τελική ταχύτητα 178 km/h.

2002 - Τελική ταχύτητα πάνω από 250 km/h με 112 hp

Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο ECO Speedster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Βασισμένο στο σπορ Speedster με κινητήρα τοποθετημένο στη μέση, έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα με σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική (Cd = 0.20) και ζυγίζει μόλις 660 kg. Αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα 1.3 CDTI ECOTEC με 82 kW/112 hp, που επιταχύνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο πάνω από 250 km/h κατά τη διάρκεια των test drive, αλλά καταναλώνει μόλις 2.5 λίτρα diesel ανά 100 km (κύκλος MVEG).

2003 - Φίλτρο σωματιδίων χωρίς απαιτήσεις συντήρησης

Η Opel παρουσιάζει ένα νέο Σύστημα Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης - Diesel Particulate Filter system (DPF) στο IAA στη Φρανκφούρτη. Χάρη στην πρωτοποριακή του διαδικασία αναγέννησης, δεν έχει σχεδόν καμία επίπτωση στην κατανάλωση, τις εκπομπές CO2 ή την ισχύ. Η διαδικασία φιλτραρίσματος είναι σχεδιασμένη ώστε να μειώνονται αποτελεσματικά όλες οι εκπομπές ρύπων, όπως τα σωματίδια της αιθάλης, οι υδρογονάνθρακες και το μονοξείδιο του άνθρακα. Η τεχνολογία DPF έκανε το ξεκίνημά της στην παραγωγή στις αρχές του 2004 στα Vectra και Signum.

2004 - Παγκόσμιο ρεκόρ για ειδική ισχύ

Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο Vectra OPC με τον πρώτο κινητήρα 1.9 CDTI TWINTURBO με 156 kW/212 hp στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Essen. Η ειδική απόδοση ισχύος των 82 kW/112 hp ανά λίτρο κυβισμού είναι παγκόσμιο ρεκόρ για πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα. Παρά την ισχύ αυτή, ο κινητήρας TWINTURBO καταναλώνει μόλις 6.0 λίτρα diesel ανά 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Το μυστικό της τεχνολογίας TWINTURBO είναι η αναπνοή του κινητήρα με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων, που λειτουργούν εν σειρά και όχι παράλληλα, όπως στην τεχνολογία Biturbo. Το πρωτότυπο Opel είναι το πρώτο στον κόσμο πετρελαιοκίνητο επιβατικό όχημα με σειριακή υπερσυμπίεση.

2004 - Νέος diesel εγκαινιάζει νέα πρότυπα

Η Opel επεκτείνει το γκάμα μοντέλων της Vectra και Signum με μία νέα γενιά common-rail turbo-diesel 1.9-λίτρων. Αρχικά, διατίθενται δύο εκδόσεις, μία 88 kW/120 hp και μία 110 kW/150 hp. Χάρη στο μεταβλητό, πολλαπλό ψεκασμό, η νέα γενιά τετρακύλινδρων diesel υπερέχει του ανταγωνισμού: η απόδοση ισχύος και η κλίμακα ροπής, η κατανάλωση καυσίμου, τα επίπεδα εκπομπών ρύπων και η αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία εγκαινιάζουν νέα πρότυπα. Όλοι οι κινητήρες 1.9 CDTI στα μοντέλα Vectra και Signum στη Γερμανία προσφέρονται στάνταρ με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης.

2005 - Ο ειδικός τύπος τιμά το 1.3 CDTI

Ο 1.3 CDTI common-rail turbo-diesel ECOTEC της Opel είναι ο Κινητήρας της Χρονιάς 2005 στην κατηγορία κυβισμού 1.0 1.4-λίτρων. Η επιτροπή του Βραβείου Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς, που αποτελείται από δημοσιογράφους του ειδικού τύπου από 26 χώρες, έδωσαν στη συμπαγή κινητήρια μονάδα της GM Powertrain, τη μέγιστη βαθμολογία στην κατηγορία αυτή.

kalhnyxta....


Απάντηση από giannis1304:

na sou pw egw file patrine, giati einai kalytero sto dromo, giati oloi tou oi kinhthres einai euro 5, gia thn timh tou, giati exei ta f8hnotera antallaktika k service, giai exei 2 xronia sthn plath k oxi 5, giati exei standart to esp pou 2011 ginetai standart se ola ta aytokinhta pou eisagontai sthn eyrwph! an thewreis megalyteres diastaseis ta 8 ekatosta, tote ti na sou pw! 290 litra sto port bagaz einai poly kalos logos gia na to epilexeis. ta malaka ylika sto tablo tou epishs einai stoixeio pou se prodiathetei. otan diavazeis oti se enamish xrono exei spasei ka8e prohgoumeno stis pwlhseis se olh thn eyrwph k se oles tis kathgories ee tote oloi den einai xazoi.

apo thn allh omws den einai kako to corsa, ka8e allo. alla mhn diavazeis poly ta periodika. 'h tha ta diavazeis ola 'h kanena. exe sto myalo sou to autotriti me to "peirama" tou bravo! den plhrwne gia diafhmiseis h fiat k egine oti egine. kati antistoixo ginetai k edw.

ti na ta kanw re filaraki ta 17'' sto 1.4? gia na plhrwnw 700 ta lastixa?giana einai to aytokinhto koytsouro? gia na trizoun ola? gia mikro aytokinhto milame? eisai sigoyros gia tous exoplismous? megalyterh eggyhsh???????posa xronia einai h ergostasiakh? ti sou kalyptei h epektash ths eggyhshs? ta GNWRIZEIS 'h trws oti sou dinoun? epektash eggyhshs sou dinei k h ford eite mesw fmh eite mesw warenty! kapote sou thn edine k h ford k thn plhrwnes(warenty) xwris na to xereis opw ginetai se oles tis markes(toyota, honda, opel, fiat, kia, klp kai klp). megalyterh gama, swstos! sthn ellada h FMH fernei pleon mono 3 kinhthres benzinhs k (1.2->82HP, 1.4_>96hp, 1.6_>120hp) k 1 kinhthra diesel (1.4 70hp TD). pantws mporei na les gia thn "kwlofiat" alla milame gia tous pio exelhgmenous dieselokinhthres tou kosmou me polla vravia. ektws an nomizeis oti aytoi oi kinhthres einai ...exelhxh ths opel! gia tis times epishs mporoume na tis sygkrinoume k oi times na xereis oti sygkrinontai mono me ton exoplismo.


Απάντηση από external_wg:

File pikosapikos,otan les elastikothta kinhthra ti ennoeis?


Απάντηση από GiannisPatr:

file sto 6 gia pes mas epeidh to epsakses poly giati einai kalytero to fiesta???egw blepw se ola ta test oti to corsa yperexei sta perissotera texnika stoixeia se ola ta mhxanika synola h ekdoseis...xamhloterh katabalwsh benzinhs, xamhloterous rypous, megalyterh ypodynamh,telikh taxythta, megalytero metaksonio,baros,megalyteres diastaseis, xamhlotero thoribo db sto eswteriko toso en kinish oso kai se stash,xamhlotero max thoribo kinitira, plousiotero standar eksoplismo (17ares zantes standar sto ananeomeno 1,4), megalyterh eggyhsh ( eforou zwhs pleon h 160.000 xlm) , megalyterh gama kinitirwn 1,0 68hp , 1,2 85hp, 1,4 100hp, 1,6 gsi 150hp 1,6 opc 192 , 1,3 cdi, - 1,7cdi, kai to symantikotero xamhloterh timh....


Απάντηση από Lou_fn:

Se auth thn katigoria proswpika mou aresoun ola ,otan prin ena hrono hriatika ena tetoio yia kathimerino kateliksa sto corsa 1.2 automato kai to epelksa yiati me vasi ta proigoumena pou eihame (corsa) den eihame pote kapio provlhma kai tous piname to aima (san paidia kai emeis).. san synolo den lew omorfo perpatima oikonomikotato kai timio ALLA to sasman einai eleino kai trisathlio thes dramamines... yia to automato milaw panda.

To fiesta mou aresei perissotero kai ehw akousei (den to ehw odigisei) oti einai fadastiko, opws episeis kai to punto


Απάντηση από megane34:

τι λες ρε φίλε τι είδες, το κλιο το είδες το πουνδο το είδες το πεζό το είδες θα μας τρελάνεις;

ΝΑ πεις δεν γουστάρω γάλλο και ιταλό, κρεάτη κτλ αλλά όχι και έτσι!


Απάντηση από pikosapikos:

πριν κανα μηνα ,αγορασα το φορντ φιεστα για την πολη! το εψαξα πολυ καλα το θεμα, και η επιλογη μου πιστευω πως ειναι σωστη! σε ολους τους τομεις..το φιεστα υπερτερει...εμφανιση, οδικη συμπεριφορα, αξιοπιστια, ελαστικοτητα κινητηρα,,,και στην τιμη των ανταλλακτικων απο μια προχειρη ερευνα που εκανα...


Απάντηση από HISTORIC:

Κανένα από τα δύο...


Απάντηση από external_wg:

akyro..nomiza oti esvhsan oles tis alles apanthseis alla to ksanavales..


Απάντηση από loukia3:

Opel Corsa...


Απάντηση από external_wg:

phres kai thn gnwmh twn ypeythinwn tou Zoo opws katalaves...


Απάντηση από alnet:

opel corsa



Επιστροφή

Η έκδοση αυτή του site είναι για χρήστες που δεν έχουν ενεργοποιημένη τη javascript. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες είναι περιορισμένη, για πλήρη πρόσβαση στο site ενεργοποιήστε τη javascript και κάντε refresh τη σελίδα.